بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

رویکرد متعالی بانک آینده در ایفای نقش «مسئولیت‌های اجتماعی»:

از مدرسه سازی در دورترین نقطه کشور تا آجر به آجر ایرانمال در خدمت سلامت مردم

بانک آینده به‌عنوان یک شهروند سازمانی به نقش‌آفرینی خود در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی و هم‌چنین رعایت الزامات قانونی و مبانی اخلاقی کسب‌ وکار متعهد است و در کنار شفافیت و پاسخ‌گویی، برای حفظ ثبات زیست‌بوم سازمان در حال و آینده، رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رضایت‌مندی و خشنودی مشتریان، سهامداران و سایر ذی‌نفعان، همواره تلاش مستمر و مفید دارد.
استان کهگیلویه و بویراحمد دارای صنایعی همچون صنایع غذایی و آشامیدنی، منسوجات، دباغی و عمل آوری چرم، صنایع سلولزی، محصولات کانی غیر فلزی، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی و برق و الکترونیک است و از لحاظ صنایع معدنی نیز دارای ذخایر مناسبی از موادی همچون سنگ آهک، ذخایر نمک، دولومیت، بوکسیت، فسفات، سلستین میباشد با این حال پتانسیل مطلوبی برای گسترش صنایع با تکنولوژی بالاتر و به اصطلاح(های تک) در این استان وجود دارد که با سرمایه گذاری مناسب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان به ارزش افزوده مناسبی دست یافت و با شناسایی مزیت های اقتصادی نسبت به توسعه بخش صنعت و معدن در این منطقه اقدام نمود .
بانک مرکزی امروز (شنبه، ۲۲ آبان‌ماه) نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براین اساس نرخ ۲۷ ارز از جمله یورو و پوندکاهش و قیمت ۱۲ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ هفت ارز ثابت ماند.
یک کارشناس اقتصادی پیش از این در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره پیشنهادهای ارزی به دولت تاکید کرد که دولت در زمینه بازار ارز از گفتار درمانی پرهیز کند، زیرا مهم‌ترین ابزار بانک مرکزی برای سیاستگذاری، اعتبار آن است و اگر واقعا به منابع ارزی دسترسی ندارد، گفتار درمانی نکنید و اعتبار خود را از بین نبرد تا منابع ارزشمند ارزی هدر نروند.
با توجه به افزایش قیمت خودروها و تجهیزات آن‌ها در کنار افزایش آمار سرقت خودرو در سال‌های اخیر، یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان خودروها جبران خسارت‌های ناشی از دزدیده شدن ماشین است.
زنگ بیمه صبح امروز با حضور رئیس و دبیر شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی خراسان جنوبی جناب اقای اکبری و اقای حسنی ،رئیس محترم شعبه بیرجند جناب اقای شاهی گیو و مدیران و اولیای مدرسه و جمعی از دانش اموزان در مدارس شهر بیرجند به صدا درامد.
با هدف حمایت و تامین مالی کسب و کارهای بهره‌‌بردار از پایانه‌‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و تنوع‌‌بخشی بیشتر به خدمات اعتباری، اجرای طرح "اوج" در بانک رفاه کارگران آغاز شد.
زنگ بیمه صبح امروز با حضور رئیس محترم شعبه ساوه جمعی از نمایندگان این شعبه و اولیای مدرسه و جمعی از دانش اموزان در مدارس شهر ساوه به صدا درامد.
بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که براین اساس نرخ ۲۴ ارز از جمله یورو و پوندکاهش و قیمت ۹ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ ۱۳ارز ثابت ماند.
هادی اخلاقی فیض آثار در سفر به منطقه ماهشهر با مدیران شرکت‌های پتروشیمی شهیدتندگویان، بوعلی، رازی، اروند، کارون، فارابی، فن آوران، مارون، شیمی بافت، فجر، خوزستان و بندر امام دیدار و راهکارهای گسترش همکاری را مورد بررسی قرار داد.