بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

همزمان با اولین روز از کنگره بین‌المللی سلامت کشورهای اسلامی، دومین رویداد بین‌المللی TSTARS (ستارگان گردشگری) با حضور فرشید فرخ‌نژاد رئیس هیات مدیره بانک رفاه کارگران، در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
با حضور دانش آموزان، مسئولان صنعت بیمه و گروه های هنری:

زنگ بیمه در تهران به صدا درآمد

صنعت بیمه برای تعمیم امر بیمه و رفع نگرانی ها و ایجاد فضای آرامش در جامعه برنامه های متنوعی دارد که یکی از مهمترین آنها فرهنگسازی از طریق مدارس است.
یک کارشناس امور بانکی گفت: عمده ناترازی به مسئله تسهیلات تکلیفی برمی‌گردد، البته بانک‌ها عمدتا راضی به آن نیستند، اما از آنجا که دولت وعده پرداخت مابه‌التفاوت نرخ سوبسید تسهیلات را مطرح می‌کند، این کار انجام می‌گیرد که معمولا این اتفاق نمی‌افتد و تا به امروز هم چنین نشده است و این بدهی دولت به بانک‌ها می‌شود.
به منظور تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز؛

بانک سینا استخدام می کند

بانک سینا به منظور ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان و تکمیل نیروی انسانی خود، از بین متقاضیان واجد شرایط استخدام می کند.
یکی از وظایف نهادهای مالی، انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف ازجمله حوزه آموزش و پرورش است. در صورتی که این مسئولیت به‌درستی اجرایی شود، می‌تواند اثرات مثبت فراوانی در توسعه و آبادانی کشور داشته باشد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به نقش تاثیرگذار و بی بدیل این بانک در کمک به توسعه و آبادانی شهرها گفت: در تلاش هستیم در سال جاری با افزایش حمایت از مدیریت شهرها، موانع موجود در پیشرفت پروژه های شهری را مرتفع کنیم.
بانک ایران زمین در راستای تامین نیروی انسانی متخصص در حوزه فناوری اطلاعات در واحد ستادی ادارات مرکزی، در استان تهران دعوت به همکاری می کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در چند سال اخیر بانک صنعت و معدن در بحث رونق و تسهیل تولید وجهش تولید به خوبی وظیفه خود را ایفا کرده است و صنعت گران نیز از این بانک رضایت دارند و ما نیز به عنوان سازمان دولتی از این بانک که می تواند وظیفه خود را در حوزه خودش به خوبی ایفا کند قدردان این تلاش‌ها هستیم.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ١٩ آبان ١۴٠٠ در بازار آزاد تهران به ١٢ میلیون و ٢٠٠ هزار تومان رسید.
مدیر شعبه بیمه رازی مطرح کرد؛

نمایندگان، نان آوران صنعت بیمه

رئیس شعبه کاشانی شرکت بیمه رازی با بیان اینکه نمایندگان نان آوران صنعت بیمه هستند، گفت: با حرکت در مسیر پنج چرخش استراتژیک شرکت در سال‌جاری بسیاری از دغدغه‌های نمایندگان رفع خواهد شد.