بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در فاصله زمانی کوتاه ۳۰ ماهه در بانک مرکزی با اخذ نظر مشورتی اقتصاد‌دانان و کارشناسان مسلط به مدل‌های روز اقتصاد کلان، پول و ارز و بهره‌‌‌گیری از پیشرفت‌های علمی دنیا، ریل‌‌‌گذاری‌‌‌های ارزنده‌‌‌ای انجام گرفت که امروز خوشبختانه از ابزار‌‌‌های مهم سیاستگذار پولی ایران محسوب می‌شوند.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت هم‌اندیشی و ارائه راهکار برای مدیریت بهینه درآمد و هزینه و ارائه نتایج ارزیابی بهره‌وری برگزار شد.
با استقبال مدیران ارشد صنعت بیمه برگزار شد؛

نشست تخصصی صنعت بیمه؛ چشم انداز پیش رو و تحولات

این نشست تخصصی در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و با حضور معاونین طرح و توسعه، اتکایی و نظارت بیمه مرکزی و مدیران ارشد صنعت بیمه در جزیره کیش برگزار شد‌.
بانک ملی ایران در نمایشگاه اینوکس با ارائه ابزارهای مالی جدید تمامی خدمات بانکی و مشاوره های مالی در امور ریالی و ارزی را به متقاضیان ارائه داد، بر این اساس فعالان عرصه صنعت مالی و مدیران و صاحبان صنایع بنگاه های اقتصادی کشور به منظور شرکت در نشست های مشترک در خصوص چگونگی تعامل و راه‌های گسترش همکاری‌های دو جانبه در غرفه بانک ملی ایران حاضر شدند.
بانک آینده در «بیــست و پنجمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد» که با موضوع «مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور»، تحت عنوان «سمپوزیوم فولاد 402» توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، حضوری فعال داشت.
در جریان برگزاری نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳؛

شش تفاهم‌نامه همکاری توسط بانک سینا امضا شد

بانک سینا با حضور و مشارکت فعال در نمایشگاه کیش‌اینوکس ۲۰۲۳، با هدف تأمین مالی و سرمایه‌گذاری پروژه‌های اقتصادی، شش تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با اشاره به دستاورد ها و موفقیت چشم گیر این بانک در نیمه نخست سال جاری، گفت: سودآوری بانک شهر با اصلاح روش ها، بهبود عملکرد و تحول در فعالیت کارکنان ممکن شده است.
چند سالی است که بانک مرکزی از راه‌اندازی ریال دیجیتال خبر می‌دهد و هر چند وقت یک‌بار از عرضه قریب‌الوقوع ریال دیجیتال خبری منتشر می‌شود. اما اصل چیست؟
آئین توشیح تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و معاونت امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح- مرکز راهبری، سامان‌دهی، مدیریت و توان‌مندسازی شبکه همکاران نیروهای مسلح (سمتا) برای سومین سال متوالی منعقد شد.
با انعقاد بیش از 33 هزار قرارداد اعطای تسهیلات محقق شد

نقش پررنگ بانک تجارت در طرح ملی جهش تولید مسکن

بر اساس آمار منتشر شده در سامانه TEM وزارت راه و شهرسازی، بانک تجارت با انعقاد 33 هزار و 365 واحد قرارداد در حوزه اعطای تسهیلات طرح ملی جهش تولید مسکن، نقش پررنگی در به ثمر رسیدن این طرح بزرگ برداشته است.