بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در هفت‌ماه نخست سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت بیش از ۱۲۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه

بانک سپه در هفت‌ماه نخست سال جاری مبلغ ۱۷۳ هزار و ۳۱۸ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال در قالب ۱۲۳ هزار و۵۷۸ فقره تسهیلات خرد به بخش‌های ازدواج، فرزندآوری، قرض‌الحسنه خوداشتغالی، مسکن، حوادث قهری و سایر تسهیلات حمایتی اختصاص داده است.
​بزرگترین پروژه آموزشی تاریخ بازار سرمایه کشور در پی توافق سه جانبه بانک صادرات ایران، کارگزاری بانک و کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار تهران عملیاتی شد و امکان برگزاری آموزش آنلاین مهارت‌های بازار سرمایه به طور همزمان برای هزاران نفر از فعالان این بازار فراهم شد.​
یکی از وعده های دولت سیزدهم ساخت 4 میلیون مسکن در طول مدت 4 سال است و بانک ملی ایران در این راستا با تلاش های گسترده و عزم جدی به منظور خانه‌دار شدن مردم و تحقق اهداف دولت در بخش مسکن با تامین مالی برای ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور و پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به تمامی رسالت و تعهدات خود تاکنون عمل کرده است.
طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی، اعمال محدودیت نسبت به بنگاه اقتصادی دارای سابقه چک برگشتی رفع سوءاثر نشده، فقط با تشخیص شورای تامین و برای مدت یک‌سال از تاریخ ابلاغ مصوب شورا معلق می‌شود.
امروز «روز جهانی دیابت» است و بهترین فرصت است برای این که ضمن شناخت نشانه ها و خطرات این بیماری فراگیر، راهکارهای پیشگیری از ابتلا و درمان آن را مطالعه کنیم.
آیین معارفه سید میثم حسین لر سرپرست معاونت برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران با حضور مدیرعامل و معاونین و جمعی از مدیران کل در دفتر معاونت برنامه ریزی و نوآوری برگزار و از خدمات شمس اله سلامی در مدت زمان تصدی تقدیر گردید.
در بازدید مدیرعامل بانک سینا از دو کارخانه حوزه دارو و درمان مطرح شد؛

آمادگی بانک سینا برای ارائه خدمات متنوع ارزی به بنگاه‌های دارویی

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از دو کارخانه حوزه دارو و درمان در جزیره کیش، از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات متنوع ارزی به فعالان صنعت دارویی خبر داد.
مدیران ارشد بیمه میهن در دهمین نمایشگاه بانک، بورس بیمه در جزیره کیش با برگزاری پنل تخصصی با موضوع «رویکردها و ظرفیت های جدید بیمه میهن» ضمن تشریح عملکرد یکساله شرکت از رویکردهای جدید و برنامه های خود سخن گفتند.
حمایت از ازدواج جوانان؛

رویکرد خانواده محور بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن در اقدامی نمادین به منظور ترویج فرهنگ ازدواج و حمایت از زوج‌های جوان، در ارتباطی تصویری، پیوند زوج کردستانی را تبریک گفت و برای آنان آرزوی خوشبختی کرد.
از سوی بیمه مرکزی و پژوهشکده بیمه:

نخستین کارگاه آموزشی آیین نامه صنعت برگزار شد

کارگاه آموزشی بازنگری آیین نامه سرمایه گذاری موسسات بیمه(۱۰۴) با حضور معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی و مشاور وزیر اقتصاد در امور دانش بنیان و بیش‌ از ۷۰ نفر از مدیران و کارشناسان سرمایه گذاری شرکت های بیمه در پژوهشکده بیمه برگزار شد.