بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی امروز (سه شنبه بیست و پنجم آبان ماه ۱۴۰۰) نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز کاهش و ۱۸ ارز افزایش یافت. نرخ ۹ ارز نیز بدون تغییر باقی مانده است.
جزییات نسل سوم«پیشخوان مجازی» برای مشتریان بانک آینده:

به ازای هر گام، یک شعبه بانکی

در راستای خدمت‌ رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان عزیز، بانک آینده در مسیر گام برداشتن به‌سوی بانکداری دیجیتال و ایجاد تحول در عرصه بانکداری الکترونیکی امن، نسل سوم پنل مشتریان و شعب پیشخوان مجازی را عرضه کرد.
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران:

مشارکت ویژه بانک در طرح های سرمایه گذاری با اولویت رونق تولید

با چالش‌های متعدد پیش روی تولیدکنندگان داخلی، فرهنگ سازی در حمایت از تولید، امر خطیری است که بانک ملی ایران با سرمایه گذاری در طرح های اشتغال زایی استان ها علاوه بر گام نهادن در این راستا، سعی در بهبود فضای کسب و کار و رونق بازار اشتغال زایی کشور دارد.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ 344.0 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر خبر داد:

پرداخت بیش از 70 هزار فقره تسهیلات به مشتریان

مدیر امور اعتبارات بانک شهر با تاکید بر اینکه در سال جاری عزم جدی برای رفع نیازهای شهروندان داشته ایم، گفت: با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال؛ با ارائه تسهیلات و خدمات متنوع و به روز تلاش کردیم حمایت ویژه ای از فعالان‌ اقتصادی و واحدهای تولیدی داشته باشیم.