بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک ملی ایران طی سال های اخیر با تامین مالی و تخصیص اعتبار به پروژه های بزرگ زیربنایی و مهمترین طرح های عمرانی کشور نقش فعال و همکاری های گسترده ای در مسیر ایجاد فرصت های اشتغالزایی پایدار در کشور و توسعه ظرفیت های ملی داشته است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: نتیجه رشد نقدینگی تورم است که بر روی نرخ ارز و تلاطم بازار ارز هم اثرگذار خواهد بود، لذا نکته‌ای که می‌تواند به عنوان یک راه‌حل میان و بلندمدت مورد توجه قرار گیرد، این است که سیاست‌های پولی، مالی و بودجه‌ای به درستی تنظیم شود.
مدیرمنابع انسانی بیمه رازی با بیان اینکه ساختار منابع انسانی شرکت و شعب به‌روز شده است، گفت: به دلیل شرایط خاص صنعت بیمه فرآیند منابع انسانی در شرکت‌های بیمه بسیار سخت و متفاوت است و جذب نیرو در شرکت بیمه رازی با توجه به نیاز صنعت، ستاد و شعب صورت می‌گیرد.
در نشست خبری مدیر عامل موسسه با اصحاب رسانه عنوان شد:

موسسه ملل همواره در جهت شکوفایی کشور

به مناسبت سی و پنجمین سالروز تاسیس موسسه اعتباری ملل نشست خبری مدیرعامل با جمعی از اصحاب رسانه برگزار گردید.
رئیس اداره کل حوزه مدیریت، سیدرحمان حسین‌پور، احمدعلی اشتری نژاد و آناهیتا امیرحسینی روسای ادارات کل روابط‌عمومی، آموزش و تحقیقات و سرمایه انسانی و رفاه مراسم معارفه کلارا مقربیان معاون تحقیقات اداره کل آموزش و تحقیقات برگزار و حکم مقربیان به وی اعطا شد.
در اولین ساعات پس از وقوع زلزله در استان هرمزگان، اسد گرامی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و رئیس هسته گزینش پست بانک ایران به نمایندگی از این بانک به همراه احمد فرهمند مدیر شعب استان هرمزگان از مناطق زلزله‌زده این استان بازدید کرد.
​برندگان گروهی مرحله نهایی جوایز طرح «سپهر دوستی» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با انجام قرعه‌کشی در حضور مسئولان نظارتی بانک مشخص شدند و چهار جایزه ٢٠٠ میلیون ریالی به چهار گروه ( با ١١٣ نفر برنده) و ٣٠ جایزه ١٠ میلیون ریالی و٣٠ جایزه ٥٠٠ هزار ریالی به قید قرعه به ٦٠ برنده خوش شانس تعلق گرفت.
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل با اشاره به تصمیم این موسسه برای افزایش سرمایه دو برابری گفت: سرمایه این موسسه پس از افزایش سرمایه که از محل آورده نقدی سهامداران است در مرحله اول از ۱۰ به ۲۰ هزار میلیارد ریال و در مرحله بعد از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به ۴۰ تا ۴۵ هزار منیلیارد ریال تا نیمه سال آینده می رسد.
طی مراسمی از برگزیدگان فرهنگی بیمه ملت با حضور دلفراز مدیرعامل، بهروز اسدنژاد رییس هیات‌مدیره و معصومه معصوم‌ بیگی عضو هیات‌ مدیره و ناظر معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی تجلیل به عمل آمد.
مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی توضیح داد؛

جذب بزرگان در بیمه‌های مهندسی و انرژی

بیمه‌های مهندسی و انرژی، از مهم‌ترین رشته‌های بیمه‌ای هستند که علاوه بر این که امنیت خاطر مهندسان و مدیران پروژه‌ها را تضمین می‌کنند، نقش مهمی نیز در توسعه و آبادانی سرزمین دارند.
برخی قوانین بیمه وآیین‌نامه‌ ها نیاز به بررسی وبازنگری وبازتعریف مجدد دارند. دنیا به لحاظ تکنولوژِی پیشرفت ودستاوردهای مهمی داشته وبا ورود به عصر دیجیتال تغییرات وتحولات چشمگیر با سرعت بیشتر از آنچه متصور بودیم در حال گسترش است.