فجر ملی (8):

رونمایی از رمز یکبار مصرف آفلاین در همراه بام بانک ملی ایران

به مناسبت دهه مبارک فجر، خدمت جدید بام بان (تولید رمز یکبار مصرف آفلاین) به جای پیامک کد تایید تراکنش ها در همراه بام ملی در دسترس کاربران قرار گرفت.
تصویر رونمایی از رمز یکبار مصرف آفلاین در همراه بام بانک ملی ایران

به گزارش سایت خبری پرسون، با خدمت بام بان کاربر می تواند عملیات ورود به بام و تمامی تراکنش های داخلی سامانه بام مانند انتقال پول، پرداخت تسهیلات، خرید شارژ، پرداخت قبوض و... را به صورت سریع و امن و بدون نیاز به دریافت پیامک انجام دهد.

با فعالسازی بام بان، علاوه بر افزایش امنیت در استفاده از خدمات بام، در شرایط ترافیک ارسال پیامک و یا شرایط نامناسب آنتن دهی، عملیات بانکی با سرعت و سهولت بیشتری انجام می شود.

برای فعال سازی این خدمت باید بعد از ورود به اپلیکیشن همراه بام ملی، از گزینه سایر خدمات، بام بان را انتخاب و رمز عبور را تعیین کنید تا پیامک تایید برایتان ارسال شود.

این رمز با هدف جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به رمز کاربر در شرایطی است که گوشی در اختیار فرد دیگری بوده یا به سرقت رفته است.

خدمت مذکور در آخرین نسخه اپلیکیشن همراه بام Android و iOS قابل دسترس است.

لازم به ذکر است، در نسخه جدید اپلیکیشن همراه بام ملی، ضمن بارگذاری خدمت جدید بام بان، استعلام چک و گزینه نیکوکاری نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

امروزه بسیاری از خدمات بانکی بر روی تلفن همراه قابل ارائه بوده و اپلیکیشن همراه بام این امکان را برای مشتریان و کاربران خود فراهم کرده است، به طوری که آنها را تا حد قابل قبولی از حضور در شعبه بی نیاز می کند.

383655