بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

لزوم استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در دوران همه‌گیری کرونا بیش از پیش احساس می‌شود و این در حالی است که در دنیای پرشتاب امروز، مشتریان بانک‌ها نیاز دارند در هر زمان از شبانه‌روز، بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعبه‌های بانک‌ها، به مدیریت حساب خود و انجام امور بانکی بپردازند.
آگهی تغییرات بیمه سرمد به استناد مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده این شرکت به ثبت رسید.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک پاسارگاد به‌صورت ۲۴ ساعته مطابق با نیاز‌های مشتریان گرامی پاسخگوی ایشان بوده و با بهره‌گیری از سامانه CRM در کنار کارشناسان حوزه‌های مختلف، خدمات کاملی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.
مدیرعامل بیمه آسیا در جمع شبکه فروش خراسان رضوی:

رتبه نخست بیمه آسیا با سهم 11.11 درصدی بازار بیمه

بیمه آسیا با سهم 11.11 درصدی حق بیمه تولیدی در بین 27 شرکت صنعت بیمه، رتبه نخست شرکت های بیمه خصوصی را در هفت ماه سال جاری از آن خود کرد.
رییس کل بیمه مرکزی از پرداخت 1363 هزار میلیارد تومان خسارت کرونایی خبر داد:

صنعت بیمه همچنان در کنار کادر درمان ایستاده است

برابر تعهدات پذیرفته شده در صنعت بیمه یک هزار سیصد و شصت و سه هزار میلیارد تومان خسارت کرونایی در رشته بیمه های درمان تکمیلی به زیاندیدگان پرداخت شد.
مشاور پارلمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: طی سفر دو روزه هیأت پارلمانی به دو شهرستان ایرانشهر و چابهار ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و تامین مالی طرح‌های بخش خصوصی این منطقه مورد بازدید قرار گرفت و پیشنهاد تامین مالی ارزان‌قیمت این طرح‌ها مورد استقبال علما، مسئولان و نمایندگان مجلس واقع شد
بانک آینده با هدف حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی و هم‌چنین خدمت‌رسانی بهینه و ارزش‌آفرینی برای معرفی‌شدگان سازمان، به مددجویان و کارفرمایان طرح‌های اشتغال‌زایی سازمان بهزیستی کل کشور، تسهیلات اعطا می‌کند.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده (نوبت دوم) موسسه اعتباری ملل با رعایت پروتکل های بهداشتی و بر اساس اعلام و دعوت قبلی، بصورت اصالتی و وکالتی، به میزان 80/11 درصد و همچنین با ایجاد امکان پخش زنده ازطریق کانال اینستاگرام موسسه برای سهامداران، در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
معاون فنی یکی از کارگزاری‌های صنعت بیمه از افزایش تعامل ستاد بیمه رازی با شبکه فروش خبر داد و گفت: در دوره جدید مدیریت بیمه رازی دسترسی به مدیرعامل، معاونان و مدیران فنی افزایش قابل توجهی پیدا کرده و سرعت عمل در فرآیندهای این شرکت بیش از گذشته شده است.
گروه مالی دی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و توجه به مناطق محروم کشور، در اقدامی بیش از هشت هزار قلم وسایل مورد نیاز تحصیلی به دانش‌آموزان شهرستان تایباد اهدا کرد.
مدیر عامل بیمه ایران در نشست و گفتگو با همکاران شعبه های مجتمع مطهری وشریعتی با تاکید بر ضرورت ایفای مسئولیت اجتماعی این شرکت، آن را لازمه بقای بنگاه های اقتصادی و از جمله شرکت سهامی بیمه ایران دانست و خواستار گسترش فضای سبز طبیعی مناسب در ساختمان ها وشعب بیمه ایران شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.
مسلم اسدی، مدیر مالی بیمه تعاون با اشاره به اینکه در مجمع عمومی فوق‌العاده که در 24 مرداد ماه برگزار شد، بنا بر افزایش سرمایه از 1500 میلیارد به 5 هزار میلیارد ریال شد، از اتمام جذب افزایش سرمایه تا پایان آذرماه خبر داد.
سید رضا حسینی نوه، کارمند شعبه رفسنجان بانک پارسیان با اقدام به‌موقع، جان یک شهروند رفسنجانی آسیب‌دیده براثر سانحه تصادف را نجات داد و تصویر تحسین‌برانگیزی از حس مسئولیت‌پذیری در شرایط بحرانی را بر جای گذاشت.