بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر امور اعتبارات بانک شهر با بیان اینکه طی سال های اخیر تلاش قابل قبولی جهت تامین منابع مورد نیاز جوانان برای امر مبارک ازدواج داشته ایم، گفت: کل مبلغ وام ازدواج پرداختی در سال جاری از سوی این بانک بیش از 82 هزار میلیارد ریال است.
بانک کشاورزی اعلام کرد: به منظور حمایت از پرورش «گوسفندهای داشتی و دام‌های مولد»، پرداخت تسهیلات برای اصلاح نژاد دام‌های مولد در اولویت برنامه‌های این بانک قرار گرفت.
کمیته فرعی مدیریت ریسک نقدینگی پست بانک ایران بر اساس مصوبه شماره ۱۲۸۱ مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ هیات مدیره بانک، به منظور تدوین راهبردها، سیاست‌ها و رویه‌های کلی مدیریت ریسک نقدینگی ذیل کمیته مدیریت ریسک تشکیل و شیوه‌نامه آن برای اجرا به کارکنان و واحدهای تابعه بانک ابلاغ شد.
فرهاد اینالویی معاون فن آوری اطلاعات بانک ایران زمین مطرح کرد:

به زودی از نخستین بانک دیجیتال رونمایی خواهیم کرد

در راستای برنامه جامع عملیاتی سال جاری و پیرو بازدیدهای سالانه مدیران ارشد بانک، معاون طرح و برنامه، معاون فن آوری اطلاعات، مدیرامور شعب استان ها و مدیرامور روابط عمومی طی سفر به استان شیراز از شعب این استان بازدید کردند.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه و مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: یکی از ماموریت های مهم سازمان بیمه سلامت بر اساس قوانین بالادستی و قانون بودجه سال جاری تحقق و استقرار کامل نسخه الکترونیک است.
معاون فنی بیمه البرز در گفت‌وگو با روابط عمومی بیمه رازی:

بیمه جزء ضروریات زندگی امروزی

آقاخانی بیمه را تکنیکی ضروری برای زندگی امروزی دانست و گفت: بیمه در زندگی جامعه امروزی نقشی تاثیرگذار دارد و جزء ضروریات زندگی افراد محسوب می‌شود.
مدیریت بازرسی و پیگیری ویژه شرکت بیمه تجارت‌ نو، با بیان اینکه " اصل تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مشتری مورد تاکید مدیرعامل محترم شرکت بیمه تجارت‌ نو است."، اظهارداشت: درحال حاضر پاسخگویی به شکایات به‌طور متوسط ظرف مدت 48 ساعت انجام می‌شود اما در مورادی این زمان به 24 ساعت هم می‌رسد.
صنعت بیمه به عنوان یکی از صنایع مهم، ورود به دنیای دیجیتال را به تازگی آغاز کرده و در این مسیر جدید، گام برمی‌دارد. تحول دراین عرصه باعث شده تا هر روز اخبار جدیدی از توسعه دیجیتال این صنعت در سطح بین‌المللی به گوش برسد و در داخل کشور هم تلاش‌هایی در این زمینه آغاز شود.
بیمه "ما" با حضور در نمایشگاه اینوکس ۲۰۲۱ آخرین محصولات خود از جمله سامانه هوشمند صدور و تمدید آنلاین بیمه نامه شخص ثالث را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (یکشنبه، هفتم آذرماه) اعلام کرد که بر اساس آن بهای ۱۸ واحد پولی کاهش و قیمت ۲۰ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ هشت واحد پولی دیگر هم ثابت ماند.
امروزه انجام خدمات بانکی و پرداخت، روزبه‌روز بیشتر به بستر گوشی‌های همراه منتقل می‌شوند و شاید بتوان گفت انجام امور بانکی حالا راحت‌تر از همیشه شده است. اما یکی از ساده‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین امور بانکی که مشتریان بانک پاسارگاد می‌توانند از آن استفاده کنند، دریافت رمز پویای کارت بانکی با استفاده از سامانۀ کد دستوری #720* است.
شرکت بیمه آسماری در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱) حضور می یابد.
نام تجاری کیف پول الکترونیک پاسارگاد، از آغاز سال 1400 خورشیدی، از «کیپاد» به «پی‌‌‌پاد» تغییر کرد تا به‌روزرسانیِ این نام، نشان‌گر روزآمدشدن خدمات این برنامۀ موبایلی باشد.
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران:

عطر خوش فضای تولید در سایه بانک

بانک ملی ایران در راستای رونق بازار تولید کشور، در طرح ایجادی یک شرکت تولیدی عطر و اسانس و اشتغال زایی 400 کارجو مشارکت کرد.