بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

یک کارشناس مسائل بانکی گفت: با افزایش نرخ سود بین بانکی بانک‌هایی هستند که حاضراند منابع خود را در اختیار بانک‌های دیگر قرار دهند بنابراین وابستگی به منابع بانک مرکزی کاهش می یابد. در نتیجه حجم اضافه برداشت ها نیز مقداری کاهش می‌یابد و در این صورت طبیعتا مبلغ جریمه اضافه برداشت‌ها که رقم بالایی است هم کاهش می‌یابد.
به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، بانک پاسارگاد توانسته است در میان بانک‌های خصوصی ایران بهترین عملکرد درآمدی و سودآوری را از خود نشان دهد. این بانک با مالکیت خصوصی و سرمایه 65.520 میلیاردریالی در سال 1384 تأسیس و از سال 1390 با نماد وپاسار در فهرست بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته است.
شرکت بیمه کوثر در هشتمین نمایشگاه بین ‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی ‌سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت ‌های سرمایه ‌گذاری کشور که در جزیره کیش برگزار می ‌شود توانمندی ‌ها و خدمات خود را ارایه می ‌دهد.
رئیس سرپرستی شعب قم بانک شهر در دیدار با نماینده آیت الله سیستانی:

اعتقاد راسخ در حمایت از واحدهای تولیدی و ارائه خدمات به شهروندان داریم

رئیس سرپرستی شعب قم بانک شهر در دیدار با نماینده آیت الله سیستانی، گفت: به عنوان بانکی محبوب در میان شهروندان و با شبکه گسترده شعب در سراسر کشور، امروز به عنوان یکی از حامیان اصلی واحدهای تولیدی، شهرداری ها و شهروندان به شمار می رویم.
بانک تجارت با برپایی غرفه سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۱)، آخرین خدمات و سرویسهای سوپرمارکت مالی خود را به نمایش گذاشت.
قیمت سکه امروز با ۱۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید.
نرخ هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۱۰۱ تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۲۶ هزار و ۵۱۳ تومان رسید.
مدیرکل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای اعلام کرد:

برخورد با تخلف وصول و رسوب حق بیمه از سوی کارگزاران

بیمه مرکزی طی بخشنامه ای به شرکت های بیمه، وصول و رسوب حق بیمه توسط کارگزاران در فرآیندهای صدور و یا قراردادهای منعقده فی‏مابین برخی از شرکت‌های بیمه و یا نمایندگان تابعه با کارگزاران رسمی بیمه مستقیم و برخط را تخلف اعلام کرد.
به مناسبت سیزدهم آذرماه روز ملی صنعت بیمه:

همایش حضوری و مجازی روز بیمه برگزار می شود

در راستای توسعه تعامل صنعت بیمه و نهادهای مرتبط و همچنین بررسی آخرین دستاوردهای بین المللی و یافته های علمی این صنعت، همایش روز ملی بیمه در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا برگزار می شود.
مدیرعامل بانک ملی ایران:

باید به سمت بانکداری جامع برویم

مدیرعامل بانک ملی ایران در نخستین جلسه پایش و بررسی عملکرد واحدهای بانک در تهران تاکید کرد که باید به سمت بانکداری جامع برویم.
نگاهی به اقدامات سال جاری بانک در راستای تحقق اهداف شعار سال

بانک رفاه کارگران؛ بانک پیشرو در حمایت تسهیلاتی از بخش‌های مختلف اقتصادی

بانک رفاه کارگران با پرداخت بیش از 673 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی در 7 ماهه ابتدایی سال جاری، به سهم خود گامی بلند در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" برداشته است.
با تلاش و همت شبکه فروش توانمند و کوشا، همکاران شعبه و نیز مساعدت و رهنمودهای سرپرست منطقه چهار ، طی 8 ماه ابتدای سال جاری شعبه یزد با کسب پرتفوی بیش از 1100 میلیارد ریال به باشگاه هزار میلیارد‌ی شعب بیمه دانا در سطح کشور پیوست.
سفری هیجان‌انگیز به «سرزمین هوشمند پاد» با بانک پاسارگاد:

شما به «سرزمین هوشمند پاد» دعوت شده‌اید!

شاید نام «سرزمین هوشمند پاد» به گوش شما خورده باشد یا از محصولات این سرزمین مثل اپلیکیشن پرداخت پِی‌‌پاد یا سامانه بازی‌های رایانه‌ای آنلاین پلی‌پاد استفاده کرده باشید. اما پاد فراتر از چند اپلیکیشن و سامانه است.
روابط عمومی بیمه ملت گفت: مدیریت سیستم‌ ها بعد از کرونا وارد فاز دیگری شد و دنیا به این نتیجه رسید که با کاهش هزینه‌های ثابت و مدیریت هزینه‌های متغیر می‌تواند درصد قابل توجهی از هزینه‌های کل را بهینه‌سازی کند.
​هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با حضور موثر بانک صادرات ایران و شرکت‌های زیرمجموعه این بانک در جزیره کیش آغاز به کار کرد.
تفاهم نامه همکاری فیمابین سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و بیمه میهن در راستای تجمیع امور بیمه ای و با هدف توسعه تعاملات و ارائه پوشش های بیمه ای و حرفه ای برای هر یک از اعضای این سازمان و خانواده درجه یک آنها به امضای طرفین رسید.