بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیر شعبه شمال تهران بیمه تجارت‌‌نو در خصوص عملکرد شعبه تحت مدیریت خود در سال جاری گفت: با توجه به این که شعبه از سال 95 شروع به کار کرده است و با عنایت به اینکه استراتژی این شعبه صدور بیمه‌نامه‌های کشوری و ستادی است از پرتفوی 800 میلیارد ریال در اولین سال تاسیس شعبه تا 6100 میلیارد ریال در شش‌ ماهه نخست امسال رشد بالغ بر 20 برابری را طی نموده است.
در این ماه در کل کشور حدود ۶.۹ میلیون فقره وصول شده که از این تعداد بالغ بر ۶.۴ میلیون فقره عادی و حدود ۰.۵ میلیون فقره رمزدار بوده است؛ بنابراین در کل کشور ۹۳.۲ درصد از کل چک‌های وصولی را چک‌های عادی و ۶.۸ درصد را چک‌های رمزدار تشکیل می‌دهند.
نماینده بیمه رازی گفت: همراهی و همدلی ستاد و نیروهای بیمه رازی در فعالیت نمایندگان و شبکه فروش تاثیر قابل توجهی دارد و کسب رضایت بیمه گزاران و شبکه فروش جزء دستورالعمل‌های همکاران بیمه رازی است.
رئیس شورای مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه:

شناسایی حوزه های فرهنگ ساز یک گام بلند به سمت رشد ضریب نفوذ بیمه است

برپایی نشست شورای مدیران روابط عمومی های صنعت بیمه با انگیزه آشنایی بیشتر مدیران روابط عمومی با روند تولید سریال بیمه ای پلاک ۱۳ در جمع عوامل این سریال برگزار شد.
مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری کارشناسان اعتباری:

کاهش مطالبات بانک سینا نتیجه ی اعتبارسنجی درست و رعایت بهداشت اعتباری است

مدیرعامل بانک سینا در همایش سراسری کارشناسان اعتباری گفت: کاهش مطالبات غیرجاری بانک سینا به کمتر از 3 درصد نتیجه اعتبارسنجی درست و رعایت بهداشت اعتباری در تخصیص منابع است.
جلسه ارزیابی عملکرد کمی مدیریت شعب پست بانک مناطق شرق و غرب تهران، البرز و شعبه مستقل مربوط به آذر ماه سال جاری، بعد از ظهر روز یکشنبه پنجم دی ماه سال ۱۴۰۰ به ریاست دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران و با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ذی‌ربط به صورت حضوری و سایر استان ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان معامله شد.
با حکم احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، سهراب صادقی به عنوان معاون بانکی مدیرعامل ​و علیرضا صادقی معاون سابق امور بانکی را به عنوان مشاور بانکی خود منصوب کرد.
شرکت بیمه کارآفرین، درراستای اهداف عالیه و مشتری مداری و ارائه خدمات رسانی هر چه بهتر به بیمه گذاران خود، یک فقره از بزرگترین خسارت ها را در بیمه عمر اندوخته دار امید مربوط به بیمه گذار خود در شعبه شیراز را پرداخت گردید.
این کمیته مشترک پیرو تأکیدهای وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر تشکیل کمیته مشترک بین بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار با هدف طرح مسائل و هماهنگی بیشتر در تصمیمات مؤثر بر بازار پول و سرمایه انجام می‌شود.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید.