بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با وجود الزام قانونی و تصریح بخشنامه مشترک سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه‌های تابعه معطل مانده بود که با صدور دو بخشنامه مطالبات برحق این عزیزان به زودی اجرا می‌شود.
نرم‌افزار ویپاد بانک پاسارگاد، تجربه‌ای جذاب در ورود به بانکی تمام دیجیتال و بهره‌مندی از خدمات متنوع آن را، بدون محدودیت زمانی و مکانی و با تأمین تمامی نیازهای مخاطبین فراهم می‌کند.
مدیر عامل بانک تجارت همزمان با هشتم دیماه، در پیامی روز ملی صنعت پتروشیمی را به فعالان تلاشگر این صنعت ارزش آفرین تبریک و تهنیت گفت.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۰ واحد پولی کاهش و قیمت ۱۵ ارز افزایش یافت، نرخ ۱۱ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
مدیر شعبه آپادانا در سه‌‎شنبه‌ های پاسخگویی؛

افزایش حدود اختیارات شعب بیمه رازی، اقدامی موثر در عملکرد نمایندگان

رئیس شعبه آپادانا با اشاره به رشد فروش ۸۳ درصدی نمایندگان شعبه آپادانا بیمه رازی گفت: این شعبه در راستای اجرای هرچه بهتر استراتژی نماینده محوری، ارتباط خود را با نماینده‌ ها افزایش و برنامه‌های توانمندسازی نماینده‌ها را طراحی و اجرایی کرده است.
خبرنگار پرسون از دغدغه دریافت وام مستاجرها گزارش می دهد؛

دردسر تسهیلات بانکی خانه به دوشان / سرابی به نام وام مستاجری

یکی از آخرین اقدامات دولت گذشته ارائه وام برای مستاجران بود تا از این طریق کمک حالی برای ودیعه مسکن شان باشد؛ اما این روزها گرفتن این وام با مشکلات ریز و درشت گوناگون مواجه است و بسیاری از متقاضیان بهره مندی از این تسهیلات را به لقایش بخشیدند.
نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲۷ هزار و ۴۰۱ تومان معامله شد.