بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

یادواره 500 شهید خراسانی مقیم استان گلستان با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی و جمعی از مقامات محلی در علی‌آباد کتول برگزار شد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۱ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۶ ارز کاهش یافت، نرخ ۹ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
آخرین آمار متعلق به هفتم دی از تحقق ۷۸.۲۷ درصدی شاخص‌های تحقق نسخه‌نویسی الکترونیکی در کشور حکایت دارد. کل نسخه‌های نوشته شده ۴۵۱ هزار و ۱۵۱ عدد است. از این میان ۳۵۳ هزار و ۱۰۶ نسخه تمام الکترونیک و ۹۸ هزار و ۴۵ نسخه نیمه الکترونیک نوشته شده‌اند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به ا‌ستان خوزستان: مسأله تأمین و خودکفایی در تولید کاغذ را که مورد تأکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری می باشد به عنوان یکی از اولویت های اصلی بانک صنعت و معدن دنبال می کنیم.
طی مراسمی با حضور ابراهیم غلامی جانشین مدیرعامل، معاون توسعه سازمانی ،معاون فنی و برخی از مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو لوح تقدیر ارسالی از سوی بیمه مرکزی به مسعود ختوانه کارشناس صدور خسارت واحد درمان بیمه تجارت نو اهدا شد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن در سفر به استان خوزستان:

افزایش کارایی سیاست های اعتباری با استفاده از تامین مالی زنجیره تامین

مدیرعامل بانک صنعت و معدن اظهار داشت: استفاده از تأمین مالی زنجیره تأمین سبب افزایش کارایی سیاست های اعتباری و تعادل بخشی به ترازنامه بانک ها و بهبود شاخص های سلامت شبکه بانکی می گردد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اعلام کرد:

اعطای تسهیلات بدون وقفه ادامه دارد

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: روند اعطای تسهیلات با روال عادی در حال انجام است و متقاضیان برای ارائه درخواست تسهیلات به شعب بانک مراجعه کرده و خدمات دریافت می‌کنند.
در جهت اجرای مصوبه سفر رییس جمهور به استان خوزستان به انجام رسید؛

مشارکت و حمایت بانک صنعت و معدن در جابجایی شرکت کربن اهواز

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به استان خوزستان، از حمایت و مشارکت این بانک در پروژه جابجایی شرکت کربن اهواز خبر داد.
مدیر بیمه‌های زندگی بیمه میهن اعلام کرد:

بیمه های زندگی؛ محبوب در دنیا، مغفول در ایران

بیمه نقش بسیار مهمی در بهبود، رشد و توسعه اقتصادی کشورها دارد، بدون تکیه بر صنعت بیمه، اقتصاد هیچ کشوری، اقتصاد مطمئن و پویایی نخواهد بود. عملکرد رو به جلوی صنعت بیمه می‌تواند سطح رفاهی و زندگی افراد جامعه را افزایش دهد و عامل پیش برنده اقتصاد مقاومتی محسوب گردد. بیمه‌ های زندگی با توجه به ویژگیهای خاص آن از جمله حجم بالای ذخایر ریاضی و ماهیت انباشتگی آن می تواند در فعال نمودن بازار سرمایه نقش کلیدی ایفا نموده و باعث فعالیتهای اقتصادی سودآور گردد.
شماره دوم ماهنامه شرکت بیمه تجارت‌ نو با نام "متن" که با عنوان اصلی «افتتاح ساختمان جدید شعبه بیمه تجارت‌نو در استان گلستان» منتشر شده است که در این نشریه مطالب متنوع و گوناگونی از آخرین رویدادها و تحولات داخلی بیمه تجارت‌نو و صنعت بیمه به چشم می‌خورد.
بختیاری در بازدید از نمایشگاه دست آوردهای جهاد دانشگاهی گفت:

گسترش کسب و کار با حضور قشر جوان اهمیت زیادی دارد

مدیر عامل بیمه ایران به اتفاق مدیران کل منابع انسانی، بازاریابی، آموزش و پژوهش و رئیس گروه مشاوران خود به دعوت رسمی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی از سومین نمایشگاه توانمندیها و دست آورهای شاخص نهاد انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی 1400 در محل بوستان گفتگو، بازدید کردند .
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با حضور در شرکت بیمه متقابل کیش با مدیر عامل، مدیران و کارکنان این شرکت دیدار کرد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ۱۳ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسید.