معارفه دو عضو جدید هیات مدیره بانک ملی برگزار شد

مراسم معارفه حسن مونسان و صمد عزیز نژاد دو عضو جدید هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.
تصویر معارفه دو عضو جدید هیات مدیره بانک ملی برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون، احسان خاندوزی وزیر افتصاد در این مراسم، ضمن تاکید بر راهبرد وزارت اقتصاد برای توانمندسازی بانک ها گفت: با توجه به توانمندی های مجموعه مدیریت بانک ملی ایران، این بانک می تواند در همکاری تنگاتنگ با وزارت اقتصاد و اجرای دقیق راهبردهای دولت، بخشی از مشکلات پیش روی کشور را بر طرف کند.

وی با اشاره به نقش پیشرو بانک ملی ایران در نظام بانکی گفت: یکی از مصادیق مهم این نقش پیشرو در نظام بانکی، مبارزه با تخلفات و پیشگیری از وقوع آن ها است.

وزیر اقتصاد ضمن تقدیر از برنامه ریزی به عمل آمده در بانک ملی ایران برای بهبود و اصلاح نظام بانکی و به تبع آن اصلاح صورت های مالی، تاکید کرد: لازم است ضمن توجه به برنامه های بلند مدت جهت ترمیم صورت های مالی بانک، برنامه های کوتاه مدت به منظور پویایی و ارائه به اقشار و طبقات مختلف همچون کارا کارت ارزی طراحی و اجرا شود.

خاندوزی با تاکید بر رویکرد دولت در استفاده از نیروهای جوان و پر تلاش گفت: باید تلاش شود تا در لایه های دیگر مدیریت بانک ملی ایران از ظرفیت پر توان جوانان با دانش، مبتکر و خلاق استفاده شود.

وی ضمن تاکید بر ارائه سیستمی اطلاعات در بانک های دولتی گفت: بانک ها باید با استفاده از نظام گزارش گیری مبتنی بر این سیستم ها در پاسخگویی به افکار عمومی و شبهات احتمالی با سرعت وارد عمل شوند.

چشم انداز تحول در بانک

سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این مراسم گفت: با انتصابات جدید،هیات مدیره بانک ملی ایران ترکیبی از مهارت و تجربه شده است که می توان با اتکا به آن چشم انداز تحول در این بانک را محقق کرد.

وی افزود: یکی از مهم ترین اقداماتی که در حال حاضر بانک ملی ایران در دستور کار قرار داده است واگذاری شرکت های زیر مجموعه این بانک است که باید با قدرت ادامه یابد.

رویکردهای مهم بانک ملی ایران در سال جاری

مدیر عامل بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این بانک در ماه های گذشته گفت: اشتغالزایی و تامین مالی تخصصی یکی از مهم ترین رویکردهای بانک ملی ایران است و برای تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، تکمیل سبد خدمات مالی و ارائه محصولات جدید و نوین در دستور کار این بانک قرار دارد.

محمد رضا فرزین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری برای حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد: بانک ملی ایران در هفته جاری دو شعبه تخصصی برای شرکت های دانش بنیان را افتتاح می کند و تا پایان سال نیز در همه استان های کشور، شعب دانش بنیان افتتاح خواهد شد.

محمد رضا فرزین از خدمت رسانی بانک ملی ایران به عموم مردم خبر داد و گفت: تا کنون 40 دستگاه خودپرداز ویژه ملی کارت ارزی در مبادی ورودی و خروجی نصب شده است و با تکمیل این روند تعداد این دستگاه ها به 120 عدد خواهد رسید.

وی با تاکید بر نقش محوری این بانک در مراودات نظام بانکی ایران، افزود: بانک ملی ایران علاوه بر تعدد شعب ارزی داخل کشور، از شبکه خارجی خوبی برخوردار است که می تواند با اتکا به آن در بخش ارزی، برای کشور و دولت ارزش آفرین باشد.

فرزین با تاکید بر خدمات رسانی به آحاد مردم گفت: این بانک متعلق به مردم شریف ایران است و در گوشه گوشه کشور تا دور افتاده ترین نقاط با حداکثر توان در حال ارائه خدمات است.

شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر انتصاب دو عضو جدید هیات مدیره، احکام عباس شفیعی، ناصر شاهباز و کاووس ایرج پور دیگر اعضای هیئت مدیره بانک ملی ایران نیز از سوی وزیر اقتصاد تمدید شد.

اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در این مراسم ضمن تاکید بر هماهنگی اعضای هیات مدیره بانک، پیاده سازی برنامه های تحول گرا در سال جاری را یکی از مهم ترین برنامه های پیش روی این بانک اعلام کردند.

در این مراسم از خدمات مسعود خاتونی و علی موسوی زاده دو عضو سابق هیات مدیره بانک ملی ایران تقدیر به عمل آمد.

396149