بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون گفت: در سال جاری در حوزه سود عملیاتی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم. اگرچه سال گذشته نیز توانستیم سود خیلی خوبی را تولید کنیم.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به اواخر هفته گذشته به ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.
طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در آبان ماه ۱۴۰۰ معادل ۶۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۲۴۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهر تهران واخواست شد.
خدمتی نوین در بستر پیشخوان مجازی بانک آینده:

پرداخت قبض تلفن‌ همراه با «بانک‌ پرداخت» بانک آینده

بانک آینده با هدف ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان و استفاده بهینه از سامانه‌های غیرحضوری، به‌ویژه در شرایط فراگیری ویروس کرونا، امکان پرداخت قبوض تلفن‌ همراه را از طریق گزینه «بانک‌پرداخت» در سامانه‌ «پیشخوان مجازی» خود، فراهم کرده است.
یکی از عوامل موفقیت بیمه تجارت‌ نو؛

هماهنگی بین صف و ستاد در سطح بالا

شرکت بیمه تجارت‌ نو توانسته با ایجاد فضای مناسب کسب‌ وکار در سالهای اخیر نام خود را در کنار بزرگان صنعت بیمه کشور قرار دهد. در این میان شعبه استان اصفهان از مهمترین شعب بیمه تجارت‌ نو در کشور هست و به دلیل حضور شرکت‌ها و کارخانجات و صنایع مهم در این استان همواره فضای مناسبی برای صنعت بیمه بوده و هست.
مدیر اداره تأمین مالی زنجیره تولید بانک مرکزی عنوان کرد:

تامین مالی زنجیره تولید؛ مانع‌ زدایی به معنای واقعی

تفاهم‌ نامه طرح تأمین مالی زنجیره‌ ای بنگاه‌ های تولیدی و اقتصادی بین وزارت صمت و هفت بانک عامل تجارت، ملی، ملت، صنعت و معدن، مسکن، پارسیان و صادرات منعقد شد و عملاً طرح تأمین مالی زنجیره تولید کار خود را آغاز کرد. طرحی که قرار است چالش‌ها و دغدغه‌های بخش تولید را در زمینه تأمین مالی پاسخ دهد.
صندوق امانات، مکانی امن و مطمئن در بانک جهت حفظ و نگهداری از اسناد، اموال و اشیاء گران‌بها و مجهز به سیستم‌های مدرن ایمنی و حفاظتی است که مشتریان می‌توانند با اجاره این صندوق‌ها هرگونه اسناد و مدارک و اشیاء با ارزش خود را با خاطری آسوده در این مکان نگهداری نمایند.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۳ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۶ ارز کاهش یافت، نرخ ۷ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.
گزارش‌های میدانی از صرافی‌ها حاکی از آن است که تغییرات در روند تخصیص ارز مسافرتی بر شیشه صرافی‌ها برای اطلاع متقاضیان همراه مدارک مورد نیاز به منظور دریافت هر یک از سرفصل‌های فروش ارز بابت مصارف ارز خدماتی نصب شده است.