راهکارهای بهبود عملکرد شعب بانک ملی بررسی شد

نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای بهبود عملکرد شعب در تجهیز منابع از طریق دستگاه های pos و درگاه‌های اینترنتی با حضور محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ۲ کشور ، روسای ادارات امور شعب استان های فارس ،بوشهر ،سیستان و بلوچستان ،کرمان و هرمزگان ، روسا و کارشناسان دوایر انفورماتیک ، روابط عمومی و بازاریابی و نمایندگان شرکت سداد مستقر در استان های مذکور به میزبانی استان فارس برگزار شد .
تصویر راهکارهای بهبود عملکرد شعب بانک ملی بررسی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه محمد نجف زاده ضمن اشاره به محوریت دستگاه های pos در جذب منابع بانکی خاطرنشان کرد : امروزه در سیر تحول صنعت بانکداری شاهد افول چرخش فیزیکی پول و در مقابل آن توسعه ابزارهای الکترونیکی و اینترنتی هستیم .

وی افزود : واحد‌های انفورماتیک ادارات امور شعب باید مسیر جذب منابع به سمت بانک را از طریق کیفیت بخشی به خدمات الکترونیکی و اینترنتی هموار کنند.

معاون شعب و بازاریابی منطقه دو کشور افزود : تدوین یک‌ استراتژی جامع و مدون مهم ترین ضرورت بانک در توسعه بسترهای نوین بانکداری است .

وی با اشاره به توانمندی کارشناسان حوزه های انفورماتیکی گفت : هم افزایی در خلق ایده های مطابق سلائق مشتریان و اشتراک گذاری نقطه نظرات کارشناسان و متخصصین حوزه it مقدمه اقدامات بزرگ تحول آفرین در بانک‌ملی ایران است .

وی سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین را مبنای پیشبرد اهداف و سیاستگذاری های هیات مدیره و هیات عامل بانک دانسته و گفت: حسب تاکید مدیریت عامل بانک مبنی بر توسعه ساختارها و سازمان های دانش بنیان لازمه جذب منابع ارزان قیمت ،ایجاد زمینه هایی برای افزایش سهولت دسترسی خدمات الکترونیکی برای مشتریان است و همکاران باید در جهت جلب اعتماد و رضایتمندی مردم نسبت به عملکرد بانک ملی ایران تلاش‌کنند.

معاون شعب بانک جذب منابع از طریق ابزارهای الکترونیکی و اینترنتی را یکی از مصادیق مهم رضایتمندی مردم عنوان کرده و اذعان داشت : خوشبختانه با توسعه دستگاه های pos و درگاه‌های اینترنتی شاهد تثبیت و تضمین روزافزون اعتماد مردم نسبت به بانک‌ملی ایران هستیم .

در ادامه این جلسه کریم ریگی زادگان رییس اداره امور شعب استان فارس، آموزش و پشتیبانی را دو مولفه مهم توسعه دستگاه های pos عنوان کرد و گفت : تمامی شعب بانک ملی ایران آماده پشتیبانی مطلوب در راستای جلب رضایت مشتریان هستند .

در پایان جلسه روسای ادارات امور شعب استان ها و کارشناسان حوزه it به بررسی در خصوص نحوه ارائه خدمات الکترونیک پرداختند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.

398104