بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

قیمت سکه امروز در بازار تهران، با ۷۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۳۰ بهمن‌ماه) به ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.
نظام بانکی نقش انکارناپذیری در کاهش تورم و رونق تولید دارد و برای تحقق این امر لازم است از خلق پول بیشتر اجتناب نموده و نقدینگی موجود را به سمت فعالیت های مولد هدایت کند.
آخرین نرخ صرافی‌ها برای هر اسکناس دلار آمریکا مبلغ ۲۵ هزار و ۷۵۴ تومان اعلام شده است.
روابط عمومی بانک گردشگری اعلام کرد: نخستین تصفیه خانه صنعتی کشور با روش DAF با سرمایه گذاری ۳۰میلیارد تومان همزمان با روز هوای پاک، در شرکت احیا استیل بافت کرمان افتتاح و به بهرداری رسید.
کارشناس واحد مسئولیت شرکت بیمه تجارت‌ نو با تاکید براهمیت تهیه بیمه‌نامه مسئولیت مدنی مدیران مجتمع‌های مسکونی و تجاری در قبال مراجعین و اشخاص ثالث، اعلام کرد که امکان خرید اقساطی این بیمه‌ نامه با در نظر گرفتن درصدی به عنوان پیش قسط (بخش نقدی بیمه نامه) و الباقی طی اقساط مشخص شده در اعلامیه بدهکار بیمه‌ نامه وجود دارد.
جشنواره «ایمن‌شو» با تاکید بر سیاست‌های شرکت مبنی بر توسعه بازار فروش خُرد، افزایش سهم بازار بیمه آتش‌سوزی، توانمندسازی و استفاده حداکثری از ظرفیت شبکه توانمند فروش، به عنوان بازوی اجرایی شرکت از روز آتش‌نشانی و ایمنی (7 مهرماه) برگزار و با توجه به استقبال نمایندگان، تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی (22 بهمن‌ماه) تمدید شد.
بهزاد شیری مدیر‌عامل پست‌ بانک‌ ایران با تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) به همه زنان و مادران غرور‌آفرین سرزمین‌مان و همچنین بانوان همکار در خانواده بزرگ پست‌ بانک‌ ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.
حدود ۶ میلیون فقره با ارزشی حدود ۲۳۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از چک‌های مبادله‌ای وصول شده است که از نظر تعداد ۶‌.۹ درصد کاهش و از لحاظ مبلغ نیز ۵.۸ درصد افزایش دارد. در کنار چک‌های وصولی بیش از ۵۴۴ هزار فقره چک هم برگشت خورده که از نظر تعداد و مبلغ چک‌های برگشتی به ترتیب با ۱۳.۶ و ۱۶.۳ درصد کاهش داشته است.
تهران- ایرنا- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروزاعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۲۱ واحد پولی افزایش و قیمت ۱۷ ارز کاهش یافت، نرخ هشت واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.