بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک گردشگری در راستای مسئولیت های اجتماعی، مبلغ 21 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه برای زنان سرپرست خانوار مراکز نگهداری معلولان استان کرمان اختصاص داد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه از ظرفیت های بانک شهر در اجرای پروژه های مهم فرهنگی و عمرانی استفاده خواهیم کرد، گفت: افزایش همکاری ها میان مدیریت شهری پایتخت و این بانک به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.
نهاد ناظر صنعت بیمه برای مقابله با تهدیدات احتمالی از آمادگی صددرصدی برخوردار است و برای توانمندسازی ارکان دیگر صنعت بیمه در حوزه پدافند غیرعامل نیز برنامه های ویژه ای را در دست اجرا دارد.
با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بانک سینا صورت گرفت:

اهدای 24 دستگاه آمبولانس از سوی بانک سینا به مناطق محروم

در مراسمی باحضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیرعامل بانک سینا، تعداد 24 دستگاه آمبولانس اهدایی این بانک به مراکز بهداشت مناطق محروم به نمایندگان حاضر این مناطق در مراسم اهدا شد.
میزان استفاده مردم از چک‌های جدید در بازار، به میزان ۵۲ درصد از کل چک‌های مبادله‌شده رسیده است که نشان می‌دهد سهم چک‌های جدید به مرور در مبادلات افزایش یافته است.
پیام تبریک ابراهیمی به مناسبت روز پاسدار و جانباز؛

دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی، رسالت اصلی پاسداران، جانبازان و ایثارگران است

مدیرعامل بانک سپه طی پیامی، ضمن تبریک خجسته میلاد نورانی حضرت اباعبدالله‌الحسین‌علیه‌السلام، «روز پاسدار» و فرخنده زادروز حضرت ابوالفضل‌العباس، «روز جانباز»، رسالت خطیر پاسداران، جانبازان و ایثارگران را دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی دانست.
رییس شورای عالی کانون صرافان گفت: تا زمانی که این زیر ساخت‌ها و نرم افزار قابلیت خود را بروز ندهد به طور قطع خدماتی که در حال حاضر در صرافی‌ها ارایه می‌شود مانند روال سابق ارایه خواهد شد.
​امکان فعال‌سازی رمز پویا در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران بدون نیاز مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز فراهم است. این نرم‌افزار با توجه به استقبال روز افزون مشتریان یکی از پرکاربردترین درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک است.