بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر ضرورت صیانت از حقوق ذی نفعان این سازمان گفت: خط قرمز ما صیانت از حقوق مردم است. لذا از سازمان خصوصی سازی میخواهیم تا با توجه به زمان اندک باقی مانده تا پایان سال، در اصلاح این رویه واگذاری و تسویه عادلانه دیون تسریع کند تا حقی بین النسلی که متعلق به ۴۵ میلیون نفر است به سازمان تامین اجتماعی برگشته و بتوانیم تعهدات خودمان را نسبت به بازنشستگان و بیمه شدگان ارائه دهیم.
این متخصص حوزه روابط عمومی که دارای مدرک دکتری مدیریت کسب و کار است با تاکید بر این که «هوش مصنوعی» برای آینده صنایع از جمله بیمه و به تبع آن دوایر سازمانی مانند روابط عمومی، نه یک هزینه که سرمایه‌گذاری امن برای رهبری بازار است،سازمانها را به سرمایه گذاری و بهبود توانمندی‌های سرمایه انسانی در این عرصه تشویق کرد.
روز دوشنبه، شانزدهم اسفندماه، وزارت صمت و بانک آینده در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک به‌منظور تحقق تأمین مالی زنجیره‌ای در حوزه صنعت و معدن، مصرف بهینه تسهیلات با هدف کاهش قیمت نهایی کالاها، تفاهم نامه امضا کردند.
آیین سالروز تاسیس سندیکای بیمه گران ایران، با حضور سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران، اعضای شورای عمومی، اعضای هیات رئیس کارگروه های تخصصی و شورای هماهنگی استان ها به صورت آنلاین در سالن جلسات سندیکا برگزار شد.

بانک‌ها به منظور ارائه انواع خدمات بانکی باید هزینه‌ای را از مشتریان دریافت کنند تا بتوانند حداکثر امنیت را برای دارایی‌های افراد به وجود بیاورند. این هزینه‌ها یا به صورت مستقیم یا در قالب کارمزد و موارد دیگر از دارایی صاحب سپرده کسر می‌شود.
رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران مطرح کرد:

رشد ۶۸ درصدی در اعطای تسهیلات ریالی در استان یزد

رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران گفت: این شعبه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در مجموع ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به تولیدکنندگان صادرات محور استان یزد اختصاص داده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۸ درصدی را تجربه کرده است.

مدیر عامل بانک سینا در بازدید از شعبه تکاب:

ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیک در بانک سینا شتاب می گیرد

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعبه تکاب در استان آذربایجان غربی گفت: در راستای تقویت اعتماد و تقویت تعامل با مشتریان، مدرن سازی خدمات بانکی و ارتقاء بانکداری الکترونیک در این بانک شتاب می گیرد.
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه شرکت بیمه رازی حجم قابل توجهی از اهداف تعیین شده سال 1400 را محقق کرده است، گفت: سال 1400 به عنوان نقطه عطف فعالیت شرکت بیمه رازی ثبت شده است.

بانک کشاورزی یکی دیگر از بانک‌های عامل برای پرداخت وام بدون ضامن 100 میلیون تومانی است. این مجموعه به افرادی که از این مجموعه حقوق بگیرند و دارای رتبه اعتباری مناسب باشند، این مبلغ تسهیلات را می‌پردازد.
علی‌اکبر کریمی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگویی، با تأکید بر اهمیت رشد اقتصاد تعاون گفت: اختصاص سهم 25 درصدی به بخش اقتصاد تعاون در اسناد بالادستی به دلیل اهمیت بخش تعاون در کشور بوده است.