افزایش روابط" بانک تجارت "و" پتروشیمی ارومیه"

فردای اقتصاد:بانک تجارت حمایت های خود از پتروشیمی ارومیه را افزایش می دهد.
تصویر افزایش روابط" بانک تجارت "و" پتروشیمی ارومیه"

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر عامل بانک تجارت در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی ارومیه بر آمادگی این بانک برای حمایت و همراهی بیشتر با این پتروشیمی تاکید کرد.

هادی اخلاقی فیض آثار و هیأت همراه شامل دکتر شریفیان معاون مدیرعامل، اصغری مدیراموراستان‌های شمال کشور، آموزش، مدیرامور مشتریان تجاری و اصناف، گلی مشاور مدیرعامل و ریاست اداره روابط عمومی و ارتقاء سرمایه اجتماعی و باقرلو مدیر شعب استان از شرکت پتروشیمی ارومیه بازدید کردند.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به نقش صنعت پتروشیمی در کشور گفت: باید از نتایج سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام شده در صنعت پتروشیمی بهره‌مند شد.

وی یادآور شد: به رغم تحریم‌های موجود هنوز ظرفیت و پتانسیل‌های زیادی در بانک تجارت برای گسترش تعامل و همراهی با شرکت‌های پتروشیمی وجود دارد و حضور مدیران بانک در شرکتهای پتروشیمی فعال در منطقه شمالغرب نشان دهنده عزم بلند بانک تجارت برای تداوم همراهی با این شرکت هاست.

پژمان اسدی ؛مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه نیز همکاری با بانک تجارت را نقطه عطفی در تعامل شرکت و نظام بانکی عنوان و تأکید کرد: کمتر پروژه‌ای در صنعت پتروشیمی وجود دارد که از حمایت‌های بانک تجارت برخوردار نباشد.

گفتنی است شرکت پتروشیمی ارومیه بزرگترین تولید کننده سولفات آمونیوم و سولفات پتاسیم و اولین تولید کننده کریستال ملامین در ایران است.

410216