به گزارش سایت خبری پرسون، ایجاد اتاق شیشهای بانکداری نوین و رصد کامل امنیت نقل و انتقالات سبب شده تا بعد از بانک ایران زمین سایر بانکهای کشور نیز در زمینه بانکداری دیجیتال اقدامات ارزشمندی را انجام دهند و بدون شک یکی از علتهای کم و زیاد شدن سپردههای مشتریان در بانکهای کشور به این موضوع ارتباط دارد.
تجارب بانک ایران زمین در این مورد و تغییرات صورت گرفته در خدمات آنلاین این بانک شبب شده تا سپرده مشتریان با افزایش قابل توجه همراه شود.
بررسیها نشان میدهد که سپرده مشتریان این بانک در پایان سال ۹۹ بیش از ۳۴ هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال بود که این مقدار در پایان سال قبل با رشد ۳۲ درصدی به ۴۵ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال رسید و در سه ماهه سال جاری این به ۵۰ هزار و ۲۱۵ میلیارد ریال تکیه زد تا رشد ۴۶ درصدی را ثبت کرده باشد.
گفتنی است بانک ایران زمین در پایان ۶ ماهه گذشته در بازار سرمایه نیز با بازدهی مثبت ۱۱٫۷۴ نظر بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرد.
با وجود شرایط بد اقتصادی ارائه خدمات بانکی به مردم خصوصاً در زمینه بانکداری دیجیتال انتظارات جدیدی را ایجاد کرده و در حال حاضر یکی از پارامترهای سپرده گذاری در شبکه بانکی دسترسی آسان به خدمات بانکداری است که در این زمینه بانک ایران زمین پرچمدار اعتلای بانکداری دیجیتال در کشور است و همین موضوع طی چندسال اخیر مقبولیت قابل توجهی را برای این بانک رقم زده است.