بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

وام بازنشستگان کشوری از ۱۰ به ۱۲ میلیون تومان برای ۳۰۰ هزار نفر با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه اجرایی شده است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس خبر داد: طی هماهنگی با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شرایط ویژه‌ای برای خرید کالای ایرانی برای اصحاب رسانه و اعضای شورای روابط عمومی‌ها ایجاد شده که بر اساس آن تا سقف ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد در اقساط ۱۲ ماهه امکان دریافت تسهیلات وجود دارد.
بانک پاسارگاد در سالی که گذشت در بسیاری از رتبه‌بندی‌ها و ارزیابی‌های بین‌المللی به‌عنوان تنها بانک ایرانی موفق به کسب رتبه‌ها و عناوین مهم و چشمگیری شد و توانست نام کشور عزیزمان ایران را در فهرست‌های جهانی سربلند نگاه دارد. کسب رتبه 502 در بین 1000 بانک برتر جهان و انتخاب به عنوان بانک سال جمهوری اسلامی ایران بخشی از افتخارات بانک پاسارگاد در سال 1400 بود.
همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مازندران، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی از گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی دشت ناز به مساحت ۱۰ هکتار در شهرستان میاندورود استان مازندران که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است، بازدید کرد.
همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان مازندران، دکتر سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی از مرکز تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری قره برون به ظرفیت ۲۰۰۰ تن گوشت ماهی و ۳۰ تن خاویار در سال در روستای گلدشت شهرستان جویبار استان مازندران که با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است، بازدید کرد.
آیت اله سید ابراهیم رییسی در سفر به استان مازندران از مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی روماک گستر پارس که با مشارکت بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است، بازدید کرد.
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران در پیامی به همکاران شرکت، آغاز به کار رسمی «تالار گفتگو»ی بیمه ایران در فضای مجازی و به صورت ارتباط الکترونیکی را اعلام کرد و از همکاران ستادی، شعب و مراکز اجرایی استان ها برای مشارکت فعال و پویا در اداره امور شرکت دعوت به عمل آورد.
معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با قدردانی از خدمات بانک ملی ایران به دولت و مردم، به ویژه در روزهای سخت تحریم، تاکید کرد: این بانک اکنون با قدرت در کنار دولت قرار گرفته و اقداماتش شایسته تقدیر است.
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (شنبه، ۲۱ اسفندماه) با ۷۲ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۴ هزار و ۵۶۹ تومان معامله شد.
اجرای طرح پست بانکی شو؛

عیدانه نیکوکاری ۱۴۰۱ پست بانک ایران

پست بانک ایران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی در کمک به اقشار آسیب‌ پذیر و بی‌بضاعت و کمک به اجرای ماموریت خود در مناطق غیربرخوردار و محروم، اقدام به اجرای طرح عیدانه نیکوکاری ۱۴۰۱ ویژه دانش‌آموزان بی‌بضاعت در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان نمود.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته به ۱۲ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان رسید.
سید سعید شمسی‌نژاد در سفر کاری یک روزه خود به استان کرمانشاه، برای دیدار با امام جمعه پاوه و ارائه گزارش عملکرد بانک در دفتر حاج ماموستا «ملا قادر قادری» حاضر شد.