بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

شرکت بیمه سرمد توانست در روزهای پایانی سال 1400، 2 مشتری بزرگ را به جمع بیمه‌گذاران خود اضافه کند و همچنین برای چهارمین سال پیاپی خدمات بیمه‌ای صندوق بازنشستگی صداوسیما را برعهده بگیرد.
مدیرعامل بانک سپه ضمن اشاره به ضرورت اجرای پنج دستور ویژه رئیس‌جمهور در حوزه بانکداری، تصریح کرد: این بانک در اجرای دستورات مزبور از بانک‌های پیشگام کشور بود و عملکرد مطلوبی در این زمینه داشته است.
نشست مدیران بیمه ایران با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و مدیران اجرایی استان تهران در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد و مدیران استانی نیز از طریق ویدئو کنفرانس در آن حضور داشتند.
در بهمن ماه سال جاری

تراکنش بانکی 4.16 درصد رشد کرد

در بهمن ماه امسال ۳ میلیارد و ۲۲۳ میلیون تراکنش بانکی انجام شده که نسبت به ماه قبل ۴.۱۶ درصد رشد داشته است.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با افزایش ۱۷۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به خدمات رسانی شایسته کارکنان این بانک به مشتریان طی سال جاری، از آماده باش شعب و پیشخوان های شهرنت بانک در هفته پایانی امسال برای رفع نیازهای بانکی شهروندان خبر داد.
بسیاری از ما هر ساله در تعطیلات سال جدید و عید نوروز و البته به طور ویژه امسال و بعد از واکسیناسیون عمومی و فروکش کردن پاندمی کووید 19، برای یک مسافرت خاطره‌انگیز برنامه‌ریزی می‌کنیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی: "همکاری خوبی با دولت شروع شده و با همراهی دولت و مجلس 90 هزار میلیارد تومان در بودجه پیش‌بینی شده است. البته رویه غلطی در دولت گذشته وجود داشت که برخی شرکت‌های زیان‌ده به سازمان واگذار شدند که به جای حل مشکلات سازمان، مشکلاتی هم اضافه کردند. اصلاح این رویه در دولت جدید آغاز شده و باید از شخص رئیس جمهور و اعضای محترم هیئت دولت تشکر کنم که در جلسه هفته گذشته مقرر کردند، شرکت‌های نسبتاً خوبی در مسیر واگذاری قرار بگیرند. امیدواریم این رویه تداوم داشته باشد و سازمان خصوصی‌سازی نیز با این رویه درست دولت، همراه شود."
در آستانه فرارسیدن تعطیلات نوروزی و اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر موافقت با انجام سفرهای نوروزی با رعایت پروتکل های مربوطه، شرکت سهامی بیمه ایران، صدور بیمه نامه حوادث نوروزی خانواده را، از بیستم اسنفد ماه1400 آغاز کرد، هموطنان می توانند جهت خرید این بیمه نامه به شعب و نمایندگی های بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه نمایند.
بانک صنعت و معدن همزمان با هفدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات همراه به استان مازندران در میز ارتباط مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی که به دستور دکتر خاندوزی و به ریاست دکتر سلمانی به عنوان نماینده تام الاختیار وی ایجاد شده است به منظور رسیدگی به مشکلات مردم و فعالان اقتصادی استان مازندران حضور یافت.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن و به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی نرخ رسمی ۴۶ ارز ثابت ماند.