بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

ادارات صدور و خسارت بیمه های اتومبیل، بیمه های درمان و شعب کشیک بیمه آسیا در تهران و مراکز استان ها و شهرستان ها، در روز 29 اسفنـد سـال 1400 و روزهای دوم، سوم و چهارم فـروردین ماه سـال1401 از ساعت 8 تا 13 آماده ارائه خدمات بیمه ای هستند.
تخفیف تا هفتاد درصد حق بیمه برای رانندگانی که حادثه همراه با خسارت نداشته باشند از مهمترین مشوق هایی است که صنعت بیمه برای کاهش سوانح جاده ای و آمار قربانیان و مصدومان در نظر گرفته است.
باجه بانک سینا در شهرستان اندیکا با هدف افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات نوین بانکی و نیز تسهیل در جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم زلزله زده آن منطقه افتتاح شد.
ارائه خدمات بانک سینا در روز اول فروردین 1401 به دلیل انجام عملیات کنترل های سیستمی و مطابقت سیستم ها با ساعت رسمی کشور با اختلالاتی همراه خواهد بود.
مدیرعامل بانک ملی ایران به همراه رئیس هیات مدیره و تنی چند از مدیران ارشد این بانک در آستانه فرارسیدن سال جدید با حضور در بیمارستان بانک ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان با بیماران ملاقات و از نزدیک به بررسی طرح های توسعه ای بخش های مختلف بیمارستان پرداختند.
کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی مجاز به استفاده از گواهی‌های امضای صادر شده تحت نظارت مرکز ریشه دولتی هستند؛ همچنین صدور گواهی امضای الکترونیک توسط بانک‌ها صرفا از طریق مرکز میانی مستقل بانک مرکزی (نماد) امکان‌پذیر است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۱۲ ارز کاهش و ۲۶ ارز افزایش یافت؛ نرخ رسمی ۸ ارز ثابت ماند.
شعب بلوار امین قم و گلسار رشت بانک اقتصاد نوین پس از اتمام عملیات بازسازی، آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان گرامی هستند.