بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی در راستای توسعه خدمات الکترونیکی، تسهیل ارائه خدمات بانکی به مردم و کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک‌ها به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.
مدیر عامل پست بانک ایران در چهارمین جلسه معین استان ها برگزار شد، جایگاه فعلی بانک را حاصل تلاش و فعالیت چندین ساله همکاران و مدیران دانست و گفت: امروز پست بانک ایران عملکرد مثبت و شفافی دارد که در یک شب به وجود نیامده و منطبق بر استانداردهای روز دنیا است که تلاش همه کارکنان بانک را در پشت سر خود دارد.
شماره چهارم ماهنامه شرکت بیمه تجارت‌ نو با نام “متن” که با عنوان اصلی ” تیم تکواندو بانوان بیمه تجارت‌نو موفق به کسب رتبه سوم در جام باشگاههای آسیا شد”منتشر شده است که در این نشریه مطالب متنوع و گوناگونی از آخرین رویدادها و تحولات داخلی بیمه تجارت‌ نو و صنعت بیمه به چشم می‌خورد.
شرکت بیمه تعاون در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ وارد باشگاه هزار میلیاردی‌ها شد. مدیرعامل شرکت بیمه تعاون ضمن اعلام این خبر، یکی از عوامل مهم در دستیابی به افزایش فروش و رشد پرتفوی شرکت را تسریع در بررسی پرونده‌های خسارت و جلب رضایت مشتریان عنوان کرد.
سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه تعاون تاکید کرد که این شرکت در قالب یک ترکیب پرتفوی متوازن با نسبت خسارت مطلوب، توانسته است برای نخستین بار از مرز یک هزار میلیارد تومان حق بیمه تولیدی عبور کند، اما بر اساس برنامه ریزی انجام شده، حق بیمه تولیدی آن در سال آینده نیز با رشد۹۰ درصدی به رقم دو هزار میلیارد تومان تزدیک خواهد شد.
در ایام نوروز سال 1401 مرکز تماس 1516 بیمه سرمد به صورت شبانه‌روزی و شعب استانی و بخش‌های بیمه خودرو و درمان این شرکت نیز به صورت کشیک، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی 11 ماهه سال 1400 به بخش‌های اقتصادی مبلغ 25 هزار و 433 هزار میلیار ریال (25ٰ،432/9 هزار میلیارد ریال) است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 9 هزار و ۹ هزار میلیارد ریال (9،009/۲ هزار میلیارد ریال) (معادل 54/9 درصد) افزایش داشته است.