پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مدیرعامل بانک مسکن در پیامی هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه‌های روشن، رجایی و باهنر و همچنین چهارم شهریور، روز کارمند را گرامی داشت.
تصویر پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش سایت خبری پرسون، متن پیام دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن بدین شرح است:

هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

بی‌شک همه ما می‌بایست با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی گام برداریم.

چهارم شهریور«روز کارمند»، یادآور ارزش نهادن به مجاهدت قشر عظیمی از جامعه و انسان‌های شایسته‌ای است که هدف‌شان خدمت به مردم و کسب رضای خداوند است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخش مهم و اساسی اداره امور کشور را برعهده دارند. بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها و سازمان ها زمینه‌ ساز توسعه و پیشرفت است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارکنان دولت و ارگان‌های مختلف کشور تبریک می‌گویم و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

412542