بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک دی در نشست خود با معاونان و مدیران ارشد این بانک در سال ۱۴۰۱ ضمن ابلاغ برنامه‌های عملیاتی سال جاری، بر ضرورت برنامه‌ محوری و حرکت بر مدار اهداف استراتژیک تعیین شده تأکید کرد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در طبقات ساختمان میرداماد با همکاران دیدار و عید نوروز را به آنها تبریک گفت و آرزوی سالی پر بار و برکت برای کارکنان بانک توسعه تعاون در زندگی شخصی و حرفه ای کرد.
عضو هیات مدیره بانک کارآفرین گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها به نحوی است که بانک کارآفرین مانند قبل کارنامه درخشان و مطلوبی داشته باشد و حتی بسیار بهتر از قبل عمل کند. بنابراین عملکرد یکایک همکاران در تمامی واحدهای صف و ستاد حائز اهمیت است و عملکرد یکایک ما در موفقیت یا شکست برنامه‌های بانک تأثیر به سزایی دارد.
اولین جلسه کاری پست بانک ایران در سال ۱۴۰۱ ، با بررسی اقدامات انجام شده معاونت اعتبارات و بین الملل بانک در سال ۱۴۰۰ و با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل ، معانت اعتباری و بین الملل مدیر عامل و روسای ادارات کل حوزه مدیریت و اعتبارات ، راس ساعت ۸/۳۰ صبح روز شنبه ۶ فروردین آغاز شد.
بانک مرکزی گزارش «تحلیل تحولات اقتصاد کلان و اقدامات این بانک در بهمن‌ماه 1400» را منتشر کرد. بر این اساس؛ در ادامه روند چندماه اخیر در بهمن‌ماه 1400 نیز تورم متوسط دوازده‌ماهه و نقطه به نقطه با کاهش همراه بودند.
رئیس شعبه مجازی بانک شهر با بیان اینکه آماده ارائه برترین خدمات بانکی در ایام تعطیلات نوروز به هموطنان در سراسر کشور هستیم،گفت: پیشخوان های شهرنت بانک شهر طی دو هفته ابتدایی سال در31 مرکز استان، به صورت 24ساعته به فعالیت خواهند پرداخت.