بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران با ارسال اطلاعیه‌ای به مدیریت شعب استان‌ها و مناطق، از ارجاع ارزیابی و فرآیند کارشناسی به کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از طریق سامانه الکترونیکی 1515 خبر داد.
در پی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال زایی به موقع توسط حوزه و شعب استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، مدیران کل سازمان بهزیستی استان های مذکور با اهدای لوح تقدیر از عملکرد حوزه و شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی موسسه اعتباری ملل تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
حسین عسکری در حاشیه اولین جلسه کمیته سرمایه انسانی و آموزش بانک صنعت و معدن در سال جدید عنوان داشت: 53 درصد کارکنان این بانک دارای تحصیلات فوق لیسانس یا بالاتر می باشند که بهره برداری از دانش و قابلیت های این سرمایه انسانی، یک مزیت رقابتی پایدار برای بانک صنعت و معدن به وجود می آورد.
مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ابراز امیدواری کرد در سال جدید بتوانیم گام‌های بلندی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و خدمت به مردم از طریق کاهش مراجعه آن‌ها به شعبه‌های بانک برداریم.
سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل تأکید کرد: فعالیت چشمگیر برای رفع مشکلات و مسائل مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، نشان از حسن تدبیر و توجه ویژه مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به استان‌های کم‌برخوردارتر دارد.
مدیران ارشد بانک ملی ایران در مراسم تکریم و تجلیل از رییس سابق اداره امور شعب استان کرمان و معارفه ریاست جدید این اداره امور بر لزوم جانشین پروری و شایسته سالاری به عنوان عامل اصلی ایجاد تحول و حرکت رو به رشد در این بانک تاکید کردند.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۴ ارز کاهش یافت. در این روز نرخ رسمی ۱۴ ارز افزایش و نرخ ۸ ارز نیز ثابت ماند.