بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

به دنبال ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی در خصوص شرایط جدید اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، دستورالعمل اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک کارآفرین مطابق با بخشنامه مذکور، مورد بازنگری قرار گرفته و جهت اجرا به شعب بانک ابلاغ شد.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت. در این روز نرخ رسمی ۱۷ ارز افزایش و ۱۵ ارز هم کاهش یافت. همچنین نرخ رسمی ۱۴ ارز ثابت ماند.
بانک رفاه کارگران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان افراد واجد شرایط در مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته های مورد نیاز برای مشاغل بانکدار به منظور اشتغال در واحدهای بانک در سراسر کشور، دعوت به همکاری می کند.
از سوی سازمان تأمین اجتماعی؛

دستمزد مبنای کسر حق بیمه اعلام شد

طی بخشنامه ای از سوی میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، دستمزد مبنای کسرحق بیمه در سال 1401 صادر و به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.
ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، اعتماد را نقطه ثقل صنعت بیمه در بحران‌‎های فراگیر مانند کووید ۱۹ دانست و همچنین روابط عمومی را بازوی اجرایی این مهم دانست.
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۴۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۵ هزار و ۲۸۴ تومان معامله شد.
چند سالی هست که همه ما با کلماتی همچون فناوری اطلاعات، دیجیتال، شبکه های اجتماعی، کانال های الکترونیک، فضای مجازی و مفاهیمی از این قبیل آشنا شده ایم و با آنها سر و کار داریم. در این میان بانکداری دیجیتال و اقتصاد دیجیتال مباحثی هستند که خصوصاً در سال های اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت های مختلف و از همه مهمتر تغییر سبک زندگی همه مردم، مورد توجه و استقبال قرار گرفت و بیش از پیش نیاز آن احساس شد.