بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه صدور بیمه‌نامه به معنای پایان کار نیست بلکه سرآغاز فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای است، گفت: بیمه رازی در سال جاری ارائه خدمات به‌روز و پاسخگویی به لحظه را جزء اولویت‌های اصلی خود قرار داده است.
نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز با ۱۶ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲۵ هزار و ۲۷۵ تومان معامله شد.
یک نماینده شرکت بیمه تجارت‌ نو در شهرمشهد با اشاره به فعالیت بیمه تجارت‌ نو در رشته هایی چون بیمه ثالث، اتومبیل، بدنه، مسئولیت و باربری گفت: پرتفوی نمایندگی ما در حال حاضر به تفکیک تمام رشته ها ۹ میلیارد تومان است.
بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی یورو با افزایش و پوند کاهش یافت. در این روز نرخ رسمی ۱۲ ارز افزایش و ۱۲ ارز دیگر هم کاهش یافت اما نرخ رسمی ۲۲ ارز ثابت ماند.
بانک ملی ایران با توجه به نقش پیشرویی که همواره در عرصه های اقتصادی و توسعه کشور بر عهده داشته است، در آغاز قرن جدید و با توجه به ضرورت تقویت اقتدار علمی کشور در عرصه های گوناگون، برنامه جامعی برای تقویت شرکت های دانش بنیان دارد.
مدیرعامل بانک مسکن گفت: امروز می‌دانیم ساخت مسکن موتور محرک در حوزه اشتغالزایی است و دولت تلاش می کند تا کشور را به کارگاه بزرگ خانه‌سازی تبدیل کند. با تلاشی که در سال گذشته داشتیم، توانستیم در این مأموریت مهم دولت نقش کلیدی ایفا کنیم.