خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران با نیروهای جوان و با انگیزه

«سید رضا حسینی» معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان جنوبی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران به واسطه حضور نیروهای جوان، فعال و با انگیزه خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه داده است.
تصویر خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران با نیروهای جوان و با انگیزه

به گزارش سایت خبری پرسون، «وحید مراد نژاد» مدیر شعب استان خراسان جنوبی در این دیدار، امکان دریافت وام قرض الحسنه تا سقف فردی ۲۰۰ میلیون تومان و همچنین پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی به شرکت‌های تولیدی و خدماتی زیرمجموعه وزارت کار را از امتیازات منحصر به فرد بانک قرض الحسنه مهر ایران برشمرد.

وی همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان خراسان جنوبی را در بهترین شرایط خود ارزیابی کرد و افزود: این بانک تلاش خود را در خصوص ارائه به موقع خدمات و پرداخت وام های تکلیفی خواهد کرد تا همانند سال های گذشته تمامی اعتبار خود را به معرفی شدگان کمیته امداد تخصیص دهد.

حسینی، ضمن تشکر از حضور و خدمات ارزنده بانک قرض الحسنه مهر ایران به آحاد جامعه، روحیه ترویج فرهنگ قرض الحسنه، حضور کارکنان جوان و خدمت صادقانه را از ویژگی های ممتاز و دلایل اصلی موفقیته‌ بانک در استان دانست.

وی خاطرنشان کرد: به‌واسطه شناخت کامل و سابقه کاری در زمینه قرض الحسنه، امکان گسترش همکاری های بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: بهره مندی از وام های قرض الحسنه می تواند کمک شایانی در راستای توانمند سازی اقشار ضعیف جامعه و اشتغال آن‌ها کند به‌طوری که با وام های پرداختی به معرفی شدگان کمیته امداد سالیانه ۱۰ درصد آن‌ها در اثر توانمندسازی از حمایت این نهاد کنار می روند .

414526