بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۲ ارز کاهش و ۱۶ ارز دیگر هم افزایش یافت، اما نرخ رسمی ۸ ارز ثابت ماند.
در ادامه بازدیدهای استانی و به منظور بررسی و ارزیابی خسارات وارده به محصولات کشاورزی، محمدابراهیم حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، طی سفری به استان فارس، در مناطق کشاورزی خرامه، سروستان و کوار حضور یافت.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان گفت: همراهی و تعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در تمامی مواقع باعث سهولت در انجام امور و‌ در نهایت خشنودی و رضایتمندی معرفی‌شدگان بنیاد مسکن شده است.
هرگونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد یا نمایندگان شرکت‌های به اصطلاح همکار یا نماینده سازمان تأمین‌اجتماعی برای تقاضای وجه در قبال ارائه کارت هوشمند درمان، بیمه تکمیلی و هر خدمت بیمه‌ای و درمانی دیگر، قطعاً کلاهبرداری است و در حال حاضر، صدور هیچ‌گونه کارتی (با عنوان کارت سلامت و...) به عنوان جایگزین دفترچه‌های قدیمی، در دستور کار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار ندارد.
علی جباری مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع رسانی دقیق به‌ موقع و اثر گذار را یکی از مولفه‌های اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها دانست.
مدیرعامل بیمه رازی در نخستین سالگرد چاپ شماره روزنامه رازی، اطلاع رسانی دقیق به‌موقع و اثر گذار را یکی از مولفه‌های اصلی بهبود ارتباط بین مشتریان و شرکت‌ها دانست.
اعضای هیات مدیره بانک صادرات ایران به اتفاق آرا، سیدضیاء ایمانی را که از مدیران خوشنام، خوشفکر و پاکدست نظام بانکی است، به عنوان مدیرعامل جدید این بانک انتخاب کردند.
عضو هیأت مدیره صندوق بیمه کشاورزی سه شنبه 23 فروردین ماه 1401، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: با حمایت دولت و ارائه طرح های متنوع بیمه ای، 15 درصد بیمه گری رشد داشته است که حکایت از استقبال کشاورزان از این بخش دارد.