بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

نقش تولیدات دانش‌بنیان در اقتصاد ملی به‌ویژه در شرایط کنونی، مهم و تعیین‌کننده است و به تبع حمایت نظام بانکی از شرکت‌های دانش‌بنیان می‌تواند موجبات رونق تولید و اشتغال آفرینی پایدار را فراهم کند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با بیان اینکه بانک ملی ایران همواره در نظر مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: این تصویر ذهنی مثبت، برآمده از پشتوانه عظیم اعتماد مردم به این بانک است و سبقه ارزشمند آن باعث می شود تا سطح انتظارات عمومی از این بانک بالاتر و مسئولیت آن نیز در قبال مردم سنگین تر باشد.
بانک ملی ایران، در راستای تحقق شعار «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و با توجه به رشد قابل توجه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها، اعطای تسهیلات به این شرکت ها را یکی از مهم ترین اولویت های خود در سبد اعتباری سال جاری قرار داده است.
محمد ربیع زاده مشاور عالی مدیرعامل، در ادامه برنامه بازدید از طرح ها و آگاهی از پیشرفت برنامه ها، روز دوشنبه 5 اردیبهشت ماه 1401 از اولین کارخانه طبقاتی تولید فرآورده های لبنی در منطقه صنعتی «دهک» از توابع شهرستان «ملارد» در استان تهران بازدید کرد.
نماینده جایگزین کمیسیون روابط عمومی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی کشور انتخاب شد. در پایان این انتخابات آقای رضا لیاقت ورز مدیر روابط عمومی بانک گردشگری با کسب بیشترین آراء به عنوان نماینده جدید کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی کشور برگزیده شد.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۴ ارز کاهش و ۱۲ ارز افزایش یافت و نرخ رسمی ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.
شعب استان گلستان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به متقاضیان ساخت مسکن روستایی که نزد بنیاد مسکن ثبت‌نام کرده و تأیید ‌شوند، تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کالاکارت(کالا و خدمات ایرانی) پرداخت می‌کند.
روابط عمومی بیمه سینا اعلام کرد: به اطلاع کلیه سهامداران محترم شرکت می‌رساند، جلسه مجمع عمومی عادی به‌ طور فوق‌العاده راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1401/02/17 به آدرس تهران، خیابان شهید بهشتی، نرسیده به تقاطع ولیعصر، پلاک 309، شرکت بیمه سینا شعبه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
آیین تقدیر و اهدای جوایز مرحله اول قرعه‌کشی "جشنواره کارت‌خوان برنده بانک پارسیان" روز سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ ماه سال جاری با حضور نمایندگان بانک و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در محل کار برندگان برگزار شد و رضا اله یاری، برنده جایزه یک میلیارد ریالی و حسین دل فراز و سودابه شاهپوری دو برنده 500 میلیون ریالی این جشنواره، جوایز خود را دریافت کردند.