بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی پوند و یورو با کاهش همراه بود. براین اساس نرخ رسمی ۲۹ ارز کاهش و ۱۲ ارز دیگر افزایش یافت؛ همچنین نرخ رسمی ۵ ارز هم بدون تغییر باقی ماند.
مدیرعامل بانک مسکن از تدوین سیاست‌های اعتباری جدید در بخش تولید و عرضه مسکن و ابلاغ آن به‌تمامی شعب بانک در سراسر کشور خبر داد.
در راستای تسهیل خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و ارائه خدمات بانکی موردنیاز، شعبه طالقانی بانک پارسیان در تهران پس از اتمام عملیات مرمت و بازسازی، با فضایی مطلوب و امکانات مدرن صبح روز چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال جاری برای خدمت رسانی بهتربه مشتریان تجهیز شد.
معاونت فنی بیمه‌های غیر زندگی بیمه رازی از صدور بیمه‌نامه‌های جدید در بیمه رازی خبر داد و گفت: در سال جاری شرکت بیمه رازی به دنبال ارائه خدمات به صورت برخط است که اعلام و ارزیابی خسارت بیمه بدنه اتومبیل یکی از این اقدامات است.
مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان تاکید کرد و گفت: برنامه های راهبردی متعددی در بانک ملی ایران تعریف شده است که در سال جاری اجرای این برنامه ها در تمامی سطوح بانک، سرآغاز تحول خواهند شد.
مدیرعامل بانک سپه در پیامی با آرزوی بهره‌مندی ملت ایران از برکات ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس را مظهر وحدت، اراده جهان اسلام و حق طلبان عالم برای تحقق «آرمان آزادی قدس شریف» و «رهایی ملت مظلوم فلسطین» و «برچیده شدن بساط رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی» دانست.
مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره در تاریخ 07/02/1401 با حضور در محل اداره کل فناوری اطلاعات و آمار، ضمن بازدید از قسمت های مختلف سایت شرکت با همکاران و کارشناسان صحبت و ضمن تکریم زحمات ایشان از نزدیک در جریان فعالیت های اداره کل فناوری اطلاعات قرار گرفت.
مراسم معارفه داود سیاح سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران با حضور دکتر عبدالصمدخدامی سرپرست معاونت حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی ها، جنگ آرا سرپرست مدیریت حراست و مهدی مونسان سرپرست دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره و جمعی از کارکنان روابط عمومی وامور بین الملل برگزارشد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: مهم‌ترین مسائل و چالش‌های حوزه تأمین‌اجتماعی در سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، مورد توجه قرار گرفته و با شناخت دقیق ریشه‌ها، دلایل و نیز بسترهای اصلی بروز این چالش‌ها، می‌توانیم مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی، راهکارهای مناسب برای برون‌رفت از چالش‌های امروز حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی کشور، طراحی کنیم. دراین مسیر، استفاده از تمامی ظرفیت‌های کشور و تجربیات انباشته مدیران و کارشناسان فعلی و سابق حوزه تأمین‌اجتماعی، برای اجرایی شدن دقیق سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی مورد توجه این سازمان قرار دارد.
بانک توسعه صادرات ایران در سال1400 بیش از 1600 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد که از این میزان در اسفندماه 1400 در 62 فقره وام قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان مبلغ51 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.
بانک ملی ایران به منظور ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، رویکرد حمایت از بازار اشتغال و مشاغل خانگی اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی را یکی از سیاست های مهم خود برگزیده است.
امروز در بازار هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون و ۲۸۷ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.