بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که به صورت مستمر در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی از سال 1305 تاکنون تلاش کرده با پرداخت وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه در قبال ترهین طلا زمینه ساز کمک به رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری مشتریان و متقاضیان در سراسر کشور باشد.
همایش «کنشگری فعال در اجرای قانون برگزاری مناقصات» با حضور معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دستگاه های اجرایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری و معاونان حقوقی و پشتیبانی بانک ها به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد.
اپلیکیشن ویپاد شعبه تمام دیجیتال بانک پاسارگاد است. شما می‌توانید افتتاح حساب بانک پاسارگاد را به‌ صورت آنلاین و در کمتر از 5 دقیقه، با ویپاد انجام دهید و کارت خود را رایگان، در محل دلخواه، دریافت کنید.
در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی؛

از محصولات جدید بیمه دی رونمایی شد

در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی از ۲ محصول جدید این شرکت رونمایی شد و ۱۷ نماینده فروش برتر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.
معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد:

آغاز اجرای موافقت‌نامه تأمین‌اجتماعی بین ایران و ترکیه

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی از نهایی و اجرایی شدن موافقت‌نامه تأمین‌اجتماعی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و ابلاغ بخشنامه مربوط به نحوه اجرای این موافقتنامه به واحدهای اجرایی این سازمان خبر داد.
قائم مقام بانک مرکزی اعلام داشت نقش آفرینی اعضای شورای فقهی بانک مرکزی و ناظرین شرعی بانکها در اجرای قوانین جدید نظام بانکی حائز اهمیت است.
بانک توسعه تعاون، میزبان نشست جامع خبرگان فقهی شبکه بانکی;

مدیرعامل بانک توسعه تعاون میزبانی نشست جامع خبرگان فقهی شبکه بانکی را عهده دار شد.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در نشست تخصصی هم‌اندیشی اعضای شورای فقهی بانک مرکزی و ناظرین شرعی بانک‌ها در حضور آیت الله غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجلس خبرگان و رییس شورای فقهی بانک مرکزی و دکتر اصغر ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی در محل مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون اظهار داشت: مایه مباهات است که این بانک به عنوان اولین در شبکه بانکی، عهده‌دار میزبانی اعضای شورای فقهی بانک مرکزی و خبرگان فقهی شبکه بانکی کشور گردیده است.
۴۰ هزار ربات در بله؛

بستری برای رونق کسب‌وکارها

۴۰۰۰۰ ربات در بله برای تسهیل امور کاربران در موضوعات مختلف راه‌اندازی شده‌ است که بیش از ۳۵۰۰۰ نفر روزانه از این ربات‌های کمکی استفاده می‌کنند.
با نگاهی به پرونده‌های موجود در دادگستری و بانک‌ مرکزی و لیست بدهکاران بزرگ بانکی و متهمان اصلی فسادهای افشاشده در این سال‌ها، مشاهده خواهد شد که اکثر این بدهکاران کلان صرفا برای استفاده از تفاوت بین نرخ تورم و نرخ بهره بانکی با دست زدن به انواع ترفندهای فسادآلود مبالغ هنگفتی از سیستم بانکی تسهیلات دریافت کردند.
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی بازدید غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه صنایع پایین دستی پتروشیمی و مواد شیمیایی (ایران کمیکال) اظهار داشت: رویدادهای نمایشگاهی و همایش ها باید ویژگی اثربخشی را داشته باشند و باید این قابلیت را داشته باشند تا ارتباطات میان فعالین صنایع و حوزه های متنوع اقتصادی را تسهیل نمایند.