بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

در ادامه بازدید از سرپرستی های استانی:

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان کرمان

دکتر آقادادی به همراه اعضای هیئت عامل شرکت به منظور بازدید و رصد عملکرد سرپرستی کرمان، در این استان حضور یافت.
موهبتی در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی مطرح کرد؛

رشد ۱۴۰ درصدی سهام بیمه دی

مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشته‌ایم و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی بسیار موضوع مهمی است.
شما دیدید فتنه‌ای به وجود آمد، کارهائی شد، تلاشهائی شد، آمریکا از فتنه‌گران دفاع کرد، انگلیس دفاع کرد، قدرتهای غربی، منافقین و سلطنت‌طلبها دفاع کردند؛ نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه‌ی این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز بیست و دوی بهمن، آنچنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد. ۱۳۸۹/۰۳/۱۴ "مقام معظم رهبری"
پیرو سفر رئیس کل بانک مرکزی کشورمان به روسیه با هدف افزایش همکاری‌های پولی و بانکی با این کشور خط اعتباری به ارزش ۶ و نیم میلیارد روبل برای واردات کالاهای اساسی از روسیه برای ایران ایجاد شد.
قائم مقام بیمه دی خبر داد؛

حمایت بیمه دی از صنایع کوچک

قائم مقام بیمه دی با بیان اینکه بیمه کمک شایانی در حفظ سرمایه صنایع کوچک دارد گفت: بیمه دی محصولات متنوعی برای صنایع کوچک دارد.
دکتر علی استادهاشمی در جمع دبیرکل و اعضای هیات رئیسه سندیکای بیمه گران ایران:

شفافیت در بازار کسب و کار بیمه از مهمترین ماموریت های نهاد ناظر است

همراهی سندیکای بیمه گران و هم افزایی سایر ارکان صنعت بیمه برای بهبود فضای کسب و کار و همچنین شفافیت هر چه بیشتر آن یک هدفگذاری جدی به شمار می رود.
گزارش میدانی "پیام کارآفرین" از کارخانه تولید دکل‌های برق و مخابرات گام

تولید سالانه ۲ هزار تن دکل برق با همراهی بانک کارآفرین

رئیس امور مالی شرکت گام معتقد است: "پایبندی به شفافیت، ارائه خدمات بانکی با سرعت و دقت مناسب دلیل اصلی همکاری کارخانه های تولیدی و کارآفرینان با بانک کارآفرین است."
طی مراسمی با حضور رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، سید صالح کریمی سوق به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان قم معارفه شد و از تلاش های حجت اله ثابت عمل سرپرست پیشین تجلیل به عمل آمد.
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران املاک تملیکی و مازاد خود را از طریق مزایده عمومی و با شرایط ویژه به فروش می‌رساند.
بانک ملی ایران در دومین رویداد بین المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی که از چهارم دی ماه به منظور ارائه آخرین دستاوردها و یافته ها در حوزه چرخه مدیریت بحران کشور در مصلی تهران آغاز شده است، حضور فعال دارد.
رئیس‌کل بانک مرکزی به منظور افزایش همکاری‌های پولی و بانکی با روسیه و همچنین تقویت مناسبات در چارچوب توافقنامه تجارت آزاد میان ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا که دیروز امضا شد صبح امروز در صدر هیئتی فنی تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.
کریم میرزاخانی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور استان‌ها و بازاریابی که همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت در استان گلستان حضور یافته است طی نشست با همکاران مدیریت شعب استان گلستان مطالبی را مطرح نمود. ابتدا حمید رضا ملک سرپرست شعب استان به ارائه گزارشی از عملکرد شعب استان پرداخت.