بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

علی اشرف یوسفی قیاسی مدیر امور شعب منطقه یک بانک ملی ایران در سفر به استان زنجان، در میز خدمت دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور یافت و بر رفع موانع تولید شرکت های خرد و کلان این استان و رسیدگی به مشکلات مالی و معیشتی مردم تاکید کرد.
دوره آموزشی طرح بیمه تکمیلی بازنشستگی شرکت بیمه پاسارگاد با هدف ارائه توضیحات تکمیلی توسط هدیه ولی‌زاده مدیر بیمه ­های عمر و تأمین آتیه و همکاران، عباس خورشیدی نازلو مدیر منطقه۱۱ و همکاران، با حضور جمعی از کارشناسان، نمایندگان و مدیران فروش، آموزش، توسعه و نیز نمایندگان عمومی منطقه ۱۱ در روز یکشنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ در شهر ارومیه برگزار شد.
به منظور توسعه پژوهش‌های کاربردی و آموزشی و رفع مشکلات منابع علمی و همچنین پاسخگویی به مهمترین ضرورت‌های جامعه علمی کشور در راستای تبدیل زبان فارسی به زبان علم در دنیا و طی نشستی با حضور رئیس پژوهشکده بیمه و رئیس مرکز نشر دانشگاهی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دو مجموعه منعقد شد.
با توجه به استقبال مشتریان این بانک؛

جشنواره اصناف بانک تجارت تمدید شد

جشنواره ویژه اصناف بانک تجارت با سه فقره کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی هر یک به مبلغ 200 میلیون ریال و صدها فقره امتیاز تسهیلات میلیاردی تا پایان دی‌ماه تمدید شد.
بررسی آمارهای اعلامی بانک کارآفرین نشان می دهد که این بانک در ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در ااعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری شاهد رشد های ۴.۴ و ۱.۷ برابری قابل توجه بوده است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و یادبود چهارمین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام داشت موفقیت بانوان در زمینه‌های شغلی و زندگی مدنظر مدیران بانک بوده است.
فاطمه محمد بیگی نایب رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی در مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و چهارمین سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حضور مدیران ارشد و بانوان شاغل در بانک توسعه تعاون اظهار داشت: بازیابی هویت حقیقی بانوان طی نقش‌آفرینی آنان در عرصه‌های اجتماعی و زندگی حائز اهمیت است.
معاون روابط بین الملل بانک مرکزی گفت: ساز وکار ریال آفشور یا ریال برون مرزی به فعالان اقتصادی کمک می‌کند تا مناسبات تجاری خود را با هر کشوری که این ساز وکار برای آن عملیاتی بشود با ریال انجام دهند.
با توجه به استقبال شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از خدمات نوین بانک شهر، کارت‌های هدیه جدید این بانک همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر با طرح های متنوع در پیشخوان های شهرنت ارائه می شود.
در سال "مهار تورم و رشد تولید" تفاهم نامه همکاری فی ما بین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور اجرای برنامه‌های توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی دولت مردمی سیزدهم امضا شد.
در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان بانک صنعت و معدن مطرح شد؛

قدردان تجربه و دانش پیشکسوتان بانک هستیم

دکتر علی خورسندیان در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان بانک صنعت و معدن بیان داشت: قدردان تجربه و دانش پیشکسوتان بانک هستیم و از همه ظرفیت های قانونی در جهت رفاه و بهبود معیشت آنان استفاده خواهیم کرد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: بانک مسکن تاکنون قرارداد بهسازی 43 هزار و 337 واحد مسکونی بافت فرسوده به مبلغ 77 هزار میلیارد ریال را منعقد کرده است. از این مبلغ 32 هزار میلیارد ریال سهم دولت و 45 هزار میلیارد ریال نیز سهم بانک مسکن بوده است.
بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که به صورت مستمر در مسیر ایفای مسئولیت اجتماعی از سال 1305 تاکنون تلاش کرده با پرداخت وام مرابحه (جعاله) و قرض الحسنه در قبال ترهین طلا زمینه ساز کمک به رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری مشتریان و متقاضیان در سراسر کشور باشد.
همایش «کنشگری فعال در اجرای قانون برگزاری مناقصات» با حضور معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دستگاه های اجرایی معاونت حقوقی ریاست جمهوری و معاونان حقوقی و پشتیبانی بانک ها به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد.