بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک ملی تاکید کرد؛

الزام اولویت دادن به سرمایه گذاری داخلی

مدیرعامل بانک ملی ایران در دومین نشست ثروت ملی و عدالت بین المللی با اشاره بر کارکرد «بین نسلی» و کارکرد «سرمایه گذاری و توسعه» صندوق توسعه ملی گفت: این صندوق باید بر سرمایه گذاری داخلی تمرکز داشته باشد.
همزمان با روز ملی روابط عمومی و ارتباطات، جایزه مدیر فعال روابط عمومی ایران به پاس دستاوردهای ناصرالدین اسلامی‌فرد مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی به این شرکت تعلق گرفت.
طرح "اوج" بانک رفاه کارگران با هدف حمایت و تأمین مالی بیش از پیش کسب و کارهای بهره‌بردار از پایانه‌های فروشگاهی و درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) و تنوع‌بخشی بیشتر به خدمات اعتباری این بانک، تغییر یافت.
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران به همراه سید علیرضا سادات میر عضو هیات مدیره ، محمد حسین ملکی سرپرست اداره کل بیمه های اموال ، مهدی مونسان سرپرست دفتر کل مدیر عامل و هیات مدیره و یوسفی سرپرست مجتمع تخصصی ولیعصر(عجل) از بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، بازدید کرد.
​نشست دوم «جشن واژه» دیدار با اهل قلم در غرفه بانک صادرات ایران، میزبان حامد عسکری، نویسنده، شاعر، غزل‌سرا و ترانه‌سرا و دوستداران شعر و ادبیات فارسی در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.
از برتری‌های بشر به سایر مخلوقات، مکاشفه و خلاقیت او برای برقراری ارتباط با سایر موجودات و پدیده‌های هستی است. انسان از ابتدای حیات خود با حالات چهره، حرکات سر و زبان بدن تلاش کرد با هم‌نوعان خود ارتباط برقرار کند و رفته‌رفته ابزار پیشرفته‌تری را برای ارتباطات خود جست.
بدون تردید در جهان گسترده امروز روابط ‌عمومی ها به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارند و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی، نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر کند