پرداخت خسارت 125 میلیاردی توسط بیمه سینا

بیمه سینا در راستای حمایت از تولید و عمل به تعهدات بیمه‌ای خود، خسارت 125 میلیارد ریالی نیروگاه چابهار را پرداخت کرد.
تصویر پرداخت خسارت 125 میلیاردی توسط بیمه سینا

به گزارش سایت خبری پرسون، صنعت برق از جمله صنایع زیربنایی است که گردش چرخ‌های اقتصادی و تامین رفاه اجتماعی به استمرار خدمات آن متکی است، بر همین اساس بیمه سینا طی سالیان متمادی افتخار خدمت‌رسانی به صنایع مختلف از جمله صنعت آب و برق کشور را در کارنامه عملکردی خود به همراه دارد.

مریم کاویانی‌نیک مدیر بیمه‌های مهندسی و خاص بیمه سینا با اشاره به حمایت این شرکت از صنایع مولد و دانش‌بنیان افزود: توسعه و آبادانی کشور در گرو تقویت بنگاه های تولیدی و صنایع مادر است و از این رو ارائه پوشش بیمه‌ای به صنعت آب و برق کشور اعم از بخش دولتی و خصوصی، از اهداف راهبردی و توسعه ای این شرکت است.

وی بیان داشت: بیمه سینا تمام همت و توان خود را در جهت پیشرفت و ارتقای هر چه بیشتر خدمات بیمه‌ای و افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان در حوزه های مختلف بیمه ای به کار بسته­ است.

کاویانی‌نیک تاکید کرد: بیمه سینا پس از اعلام وقوع خسارت از سوی نیروگاه چابهار با اعزام کارشناسان متخصص خود، ابعاد مختلف این خسارت را مورد ارزیابی قرار داد و خسارت قابل پرداخت به مبلغ 125 میلیارد ریال در حساب بیمه‌گذار کارسازی گردید.

این گزارش می افزاید، شرکت تولید نیروی جنوب شرق صبا با هدف سرمایه‌گذاری در صنعت برق و انرژی کشور تأسیس و به صورت یک هلدینگ خصوصی پیشرو در صنعت برق کشور فعالیت دارد و با چندین شرکت زیرمجموعه‌ی خود در رشته فعالیت‌های خرید، احداث و بهره‌برداری از نیروگاه‌ها به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ‌های صنعت برق کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر تمام نیروگاه‌های این هلدینگ به طور کامل تحت پوشش بیمه سینا هستند.

441936