بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

امیرهوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در اختتامیه همایش تکریم و تعالی کارشناسان فناوری اطلاعات مهم‌ترین پیام این همایش را ضرورت تغییر در برنامه و سیاست ها، همسو با تحولات پرشتاب در بانکداری دیجیتال دانست.
همزمان با برگزاری بیست‌ و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران با مدیران ارشد شرکت‌های تابعه وزرات نفت و شرکت های بزرگ صنعتی و تولید کنندگان کالاهای اساسی صنعت نفت حاضر در نمایشگاه در راستای تقویت مناسبات متقابل و ارتقای سطح همکاری های دوجانبه دیدار و گفت‌وگو کردند.
حجت‌الاسلام جوادی: ضمن تشکر از کارکنان موسسه در جهت نیل به اهداف در سال ۱۴۰۰ گفت: با کارشناسی و بررسی صورت گرفته اهدافی را برای سال۱۴۰۱ تبیین نمودیم که امیدوارم با همدلی و سخت کوشی به این اهداف دست یابیم.
در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی نسخه همراه بانک ملل ویژه گوشی های Ios به روز رسانی شد.
معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه ارتقای ‎معیشت مردم اولویت اصلی دولت سیزدهم است، گفت: ‏در دهه ۹۰ به دلیل تورم بالا و رشد اقتصادی تقریباً صفر، درآمد سرانه کشور ۳۰ درصد کاهش یافت.
نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای بهبود عملکرد شعب در تجهیز منابع از طریق دستگاه های pos و درگاه‌های اینترنتی با حضور محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه ۲ کشور ، روسای ادارات امور شعب استان های فارس ،بوشهر ،سیستان و بلوچستان ،کرمان و هرمزگان ، روسا و کارشناسان دوایر انفورماتیک ، روابط عمومی و بازاریابی و نمایندگان شرکت سداد مستقر در استان های مذکور به میزبانی استان فارس برگزار شد .
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۲۶ ارز افزایش و ۱۲ ارز کاهش یافت. همچنین نرخ رسمی ۸ ارز ثابت ماند.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی بانک سینا* با اغتنام مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی(27 اردیبهشت) طی یادداشتی به واکاوی جهاد تبیین و نقش روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه اتصال مردم و رسانه، در پیشبرد گفتمان جهاد تبیین پرداخته است.
آخرین روز «جشن واژه» غرفه بانک صادرات ایران در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور «قاسم رفیعا» شاعر، نویسنده، طنزپرداز و مژده لواسانی، شاعر و مجری سرشناس رادیو و تلویزیون برگزار شد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب و در راستای لزوم تأمین مالی طرح های تولید کاغذ و مقوا عنوان کرد که این بانک از صنایعی که تأمین کننده نیازهای اساسی بازار داخلی هستند، حمایت می کند.
علاقه‌مندان کتاب، شعر و ادب فارسی در چهارمین نشست صمیمی «جشن واژه» غرفه بانک صادرات ایران در نمایشگاه کتاب تهران، از سخنان «رشید کاکاوند» استاد دانشگاه و شاعر و مجری برنامه‌های فرهنگ و ادب فارسی استقبال کردند.