بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

​در مراسمی با حضور عضو هیئت‌ مدیره بانک صادرات ایران، معاون مالی، مدیر امور سرمایه‌های انسانی، رؤسا و معاونان ادارات کل امور کارکنان، رفاه و آموزش بانک، حکم معاونت سرمایه‌های انسانی بانک صادرات ایران به محمد ربیع‌ زاده اعطا شد.
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد از طریق چاپ آثار و مقالات پژوهشگران حوزه‌های اقتصادی و بانکی بستر مناسب برای تبیین یافته‌ها و اطلاعات علمی و نیز نقد، بررسی و ارزیابی آثار و عملکرد سیاست‌های کلان اقتصادی به ویژه سیاست‌های پولی، بانکی و ارزی را فراهم آورد.
عرضه ارز نسبت به تقاضا طی بازه زمانی 17 الی 25 اردیبهشت ماه سال جاری در سامانه نیما و بازار متشکل معاملات ارزی پیشی گرفت که این امر به معنای پوشش جامع نیازهای وارداتی و خرد اسکناس فراتر از تقاضای موجود است.
امروز در بازار تهران قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک‌ میلیون و 380 هزار تومان رسید.
رئیس هیات مدیره شرکت کابل سینا:

تحقق افزایش تولید برآیند حمایت های بانک ملی است

رئیس هیات مدیره شرکت کابل سینا با اشاره به این که خدمات مالی بانک ملی ایران موجب افزایش تولید در شرکت شده است، گفت: اگر توانسته‌ایم به ‌عنوان کارآفرین و صادرکننده نمونه معرفی شویم و یا اینکه نیروی های متخصص مستقیم داشته باشیم به ‌واسطه حمایت ها و همکاری های بانک ملی ایران بوده است.
برنامه آموزش آنلاین پیشگیری، تجهیزات و ایمنی و راهکارهای کاهش خسارات ناشی از آتش سوزی وحریق با حضورحسین قربانی سرپرست معاونت بیمه های آتش سوزی، محمد بهرامی نوکندی سرپرست شعبه شمیران، حمید رضا رضائی نیا رئیس اداره کل نظارت بر خسارت بیمه های آتش سوزی، شورای راهبردی نمایندگان شعبه ممتاز شمیران و با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران منطقه ۳ عملیاتی تهران بزرگ در شعبه شمیران بیمه ایران برگزار شد.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۹ ارز کاهش و ۲۳ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۱۴ ارز ثابت ماند.
بانک گردشگری در نخستین جشنواره تجلیل از برترین های اقتصاد و صنعت ورزش کشور، در حوزه بانکی به عنوان بانک سال ورزش شناخته شد.
آذرماه 1400 و با سخنرانی مقام معظم رهبری، «جهاد تبیین» مورد تأکید قرار گرفت؛ دستورکار مهمی که هدفش مقابله با انحراف و تحریف در گفتمان انقلاب اسلامی است و البته بیش از هرچیز بر رسانه تمرکز دارد.
​مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سپهر با اشاره به نصب بیش از ۱۶۰۰ دستگاه پایانه فروش در نمایشگاه کتاب گفت: با وجود تمام چالش‌ها و فرصت محدود، خدمات‌رسانی پایانه‌های فروش نصب شده موفقیت‌آمیز بود و حجم خوب تراکنش‌ها موید این امر است.