بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مدیرعامل بانک دی گفت: جلسات متعدد و خوبی برگزار شده و به زودی مجمع تایید صورت های مالی سال ۱۳۹۹ برگزار می شود و نماد بانک دی بازخواهد شد.
نشست «کمیسیون مالی و اقتصاد شهری مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران» به میزبانی شهرداری کرمان و با حضور محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، احمدی مدیرعامل بانک شهر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، اعضای مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور و ... برگزار شد.
سرپرست بانک کشاورزی در تشریح انتظارات از حوزه بین الملل این بانک، به جایگاه ویژه این حوزه در سند راهبردی و برنامه‌های تدوین شده این خط مشی اشاره و ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی و تلاش جدی شاهد تحولات چشمگیری در این حوزه باشیم.
علی خورسندیان که همزمان با رئیس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران عامل سایر بانکهای کشور به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود، پس از حضور در جلسه شورای هماهنگی بانک ها و شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت از طرح های گروه صنایع غذایی شیرین وطن و شرکت داروسازی دانا که از مهمترین شرکت های داروسازی منطقه می باشد، بازدید کرد.
بانک مرکزی در راستای اجرای بخش 1 بند د- احکام تنظیمی تبصره 16- تسهیلات تکلیفی قانون بودجه سال 1401 کل کشور مصوبه به شماره 715/114504 مورخ 29 اسفندماه سال 1400 مجلس شورای اسلامی و با عنایت به آمار منتشر شده در تاریخ 31 فروردین ماه سالجاری ، اطلاعات واصله از بدهکاران سه بانک سینا، توسعه تعاون و توسعه صادرات را منتشر کرد.
روح‌الله قاسمیان رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در یادداشتی به تشریح ویژگی‌های روابط عمومی فعال پرداخت.
امروز قیمت طلای 18عیار در بازار آزاد هر گرم یک‌ میلیون و 376 هزار تومان معامله می شود.
استاندار اردبیل در نشست با سرپرست بانک توسعه تعاون کشور گفت : حمایت از بانک توسعه تعاون یکی از اولویت های اصلی و اساسی ما در راستای کمک به اشتغال آفرینی و اشتغال پایدار در استان است.