بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در اولین روز سفر به استان آذربایجان شرقی با سرپرستی منطقه سه، روسای شعب و نمایندگان منطقه، در شعبه شریعتی تبریزدیدار و گفت و گو کرد.
مجمع عادی سالانه شرکت صرافی بانک کارآفرین با حضور احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، نمایندگان سایر سهامداران شرکت، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت صرافی کارآفرین و مدیران ارشد موسسه حسابرسی هشیار بهمند (حسابرس و بازرس قانونی شرکت) برگزار شد.
قیمت طلای 18عیار امروز در بازار آزاد هر گرم یک‌ میلیون و 394 هزار تومان معامله می شود.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: تامین منابع ارزی واردات نهاده های کشاورزی از اولویت های این بانک است و با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ارز مورد نیاز نهاده های کشاورزی تامین خواهد شد.
مدیرعامل بانک شهر بیان داشت: مدیریت صحیح بازار پول و سرمایه و تعریف مدل‌های مالی جدیدی برای تامین مالی پروژه‌ها می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد و در این میان بانک شهر، با سابقه‌ای بیش از ۱۱ سال در این زمینه پیشگام است.
مدیر اداره اطلاعات بانکی بانک مرکزی، با اشاره به مطالبات معوق برخی از اشخاص حقیقی و حقوقی دریافت‌کننده تسهیلات و تعهدات کلان گفت: متاسفانه عده‌ی کمی از اشخاص و شرکت های دریافت کننده تسهیلات کلان نسبت به بازپرداخت تسهیلات به موقع اقدام نمی‌کنند و در سرفصل تسهیلات غیرجاری قرار گرفته اند که در انتشار اسامی نیز تفکیکی با عناوین «تسهیلات کلان» و «تسهیلات غیرجاری» لحاظ شده است.
در راستای اجرای تکالیف قانون اصلاح قانون صدور چک، سامانه "محچک" (مسدودسازی حساب صادرکننده چک برگشتی) از تاریخ هفتم خرداد ماه جاری در شبکه بانکی کشور عملیاتی می شود.
طبق آخرین گزارش ها و آمارهای ارائه شده، شرکت سهامی بیمه ایران موفق شده است که در وصول مطالبات و ریکاوری به توفیقات بیشتری نسبت به گذشته نایل شود.
بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و داروئی با عنوان Iran Health 2022، با حضور بانک سامان و بیش از 400 شرکت دیگر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران درباره آخرین دستاورد شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه روش‌های پرداخت سوخت و انرژی گفت: کارتخوان های چندمنظوره طراحی شده بیشترین میزان دسترسی به شبکه بانکی و سامانه هوشمند سوخت را داشته و می توانند مشکلات رایج در فرآیند سوخت‌گیری را برطرف کنند.
عملیات بازسازی و تجهیز شعبه میدان فردوسی (کد 130) بر اساس هویت بصری جدید بانک اقتصادنوین پایان یافت و این شعبه با طراحی جدید آماده ارائه خدمات نوین بانکی به هموطنان گرامی است.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر عینیت بخشی به منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، گفت: لازم است برای توسعه اقتصاد کشور، نظام بانکی با پرداخت وام مناسب در کنار مجموعه های صنعتی بزرگ ایفای نقش کند.
محمد حیدری مدیرعامل شرکت ضمن تبریک سالروز آغاز فعالیت شرکت بیمه کارآفرین و آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی خانواده بزرگ بیمه کارآفرین، هدف از برگزاری این مراسم را قدردانی از زحمات همه همکاران و شبکه فروش در کسب موفقیت های شرکت دانست.
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی ۱۵ ارز کاهش و ۲۱ ارز افزایش یافت. همچنین نرخ رسمی ۱۰ ارز ثابت ماند.
در ادامه جلسات هم اندیشی مدیرعامل، اعضا هیأت عامل و مدیران ستادی با مدیران و رؤسای شعب اولین جلسه آن در سال 1401 در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه 1401 مصادف با سالروز آغاز فعالیت شرکت بیمه کارآفرین در سالن اجتماعات هتل آهوان چابکسر برگزار شد.