پرسون از یک اقدام خوب بانک سامان در مقایسه با سایر بانک ها گزارش می دهد:
به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس این اینفوگرافی، مراحل اخذ نوبت در پیام رسان بله و همچنین استان های مجهز به این سامانه به تفکیک تعداد شعب مشخص است.
سرعت و سهولت در نوبت گیری و ارائه خدمات از مهمترین ویژگی های این سامانه است که با توجه به کاهش زمان انتظار و ارائه خدمات با اولویت به مشتریان، استقبال خوبی از این سامانه صورت گرفته است. بر این اساس سایر امکانات برای توسعه تحول دیجیتال شعب در دست پیگیری است که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.