بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

پیشرفت سریع فناوری همه صنایع را تحت تاثیر قرار داده است. بی‌تردید، هوش مصنوعی، بلاک‌چین و یادگیری ماشین توان این را دارند که آینده‌ی کسب‌وکار، سبک زندگی و شیوه‌ی کار کردن مردم جهان را متحول کنند؛ همچنین با گسترش روزافزون این فناوری‌ها، انتظار می‌رود صنعت بیمه نیز کارآمدتر و دقیق‌تر شود.
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در جمع کارکنان استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل از تلاش همکاران در تحقق اهداف سال ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد
بانک مرکزی در گزارشی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ رسمی هفت ارز کاهش و ۲۹ ارز افزایش یافت؛ همچنین نرخ رسمی ۱۰ ارز ثابت ماند.
در راستای رفاه حال مشتریان و کاهش مراجعه حضوری به شعبه‌ها، کارت‌های نقدی بانک‌ پاسارگاد که تاریخ انقضای آن‌ها از ابتدا تا انتهای خرداد ماه سال 1401 است، به‌مدت یک سال تمدید شد.
دکتر بهزاد شیری مدیر‌عامل پست‌بانک‌ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان و تبریک سوم خردادماه سالروز آزادی‌سازی خرمشهر به پیشگاه ملت بزرگ و شریف ایران و همچنین همکاران، سهامداران، بازنشستگان و خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.
مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی فرا رسیدن سوم خرداد، سالگرد حماسه بزرگ و تاریخی آزادسازی خرمشهر را به آحاد ایرانیان مومن، انقلابی، بصیر، غیرتمند و دشمن شناس، به‌ویژه همکاران ارجمند خود در خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت.
با امضای تفاهمنامه‌ای بین شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات (هتل‌های فرودگاهی) و انجمن بهبود و توسعه سطح سلامت روانی کشور(NA)، مقرر شد از این پس گردهمایی‌های انجمن مذکور در هتل فرودگاهی برگزار شود.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: سازمان در جذب نیرو، امتیازاتی ویژه برای گروه‌های داوطلبانه که در دوران شیوع کرونا با رویکرد فداکاری در حوزه مبارزه با این بیماری در مراکز درمانی سازمان حضور یافتند، قائل خواهد شد.
دومین دوره آموزشی «جهاد تبیین»، روز دوشنبه دوم خرداد ماه با مشارکت دبیرخانه کمیته پدافند غیرعامل، امور ایمنی و مدیریت بحران و حوزه مقاومت بسیج شهید مصطفی خمینی (ره) بانک ملی ایران و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان بانک در سالن فردوسی برگزار شد.
وحید خانلری و حبیب‌اله اژدهاکش به ترتیب معاونان مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، در نشست‌های جداگانه تلفنی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، به سوالات و مباحث مطرح شده از جانب مشتریان بانک در حوزه اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، پاسخ دادند.