برنامه‌ریزی و راهبری روابط عمومی بانک مسکن به «مهری حسینی» سپرده شد

در مراسمی با حضور دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن، برنامه‌ریزی و راهبری روابط عمومی بانک مسکن به «مهری حسینی» معاون این اداره کل سپرده شد.
تصویر برنامه‌ریزی و راهبری روابط عمومی بانک مسکن به «مهری حسینی» سپرده شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم معارفه «مهری حسینی» معاون اداره کل روابط عمومی بانک مسکن به‌عنوان مسوول برنامه‌ریزی و راهبری این اداره کل با حضور دکتر عسکری سرپرست بانک مسکن، جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره، صابر عسکرپور عضو هیات مدیره و معاون امور مالی بانک مسکن و جمعی کارکنان این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم، سرپرست بانک مسکن اطلاع‌رسانی صحیح را امری حساس و مهم عنوان کرد و گفت: روابط عمومی چه در ارتقای فرهنگ سازمانی و چه در حوزه تنویر افکار عمومی وظیفه و رسالت مهمی بر عهده دارد که این موضوع یک کار گروهی و حرفه‌ای با اشراف کامل به اقدامات و برنامه‌های بانک را می‌طلبد و با توجه به تجربه و سابقه کار خانم حسینی برنامه‌ریزی و راهبری اداره کل روابط عمومی بانک به ایشان سپرده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت شفاف‌سازی در حوزه عملکرد بانک و اطلاع‌رسانی دقیق در این بخش گفت: کار روابط عمومی یک فعالیت تخصصی است که باید با تولید و ارائه محتوای علمی، حقوقی، مالی، اجرایی و ... همراه باشد و اقدامات بانک را به‌طور کامل و مناسب انعکاس دهد.

جعفر آقاملایی عضو هیات مدیره بانک مسکن نیز در این مراسم با بیان اینکه توان همکاران روابط عمومی بسیار بالاست اظهار کرد: کار روابط عمومی نیازمند هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق و اجرای مدون آن است که امیدواریم با حضور خانم حسینی در روابط عمومی و با استفاده از ظرفیت همکاران فعالیت‌های این بخش نظم و انسجام بیشتری به خود بگیرد.

صابر عسکرپور دیگر عضو هیات مدیره نیز روابط عمومی را زبان گویا و آیینه تمام نمای اقدامات بانک خواند که باید با یک کار حرفه‌ای و مجهز به دانش و تکنیک‌های روز خبری و رسانه‌ای اقدامات بانک خصوصا در حوزه طرح‌های بزرگی مانند «طرح نهضت ملی مسکن» را به‌خوبی اطلاع‌رسانی کند.

«مهری حسینی» سال‌ها سابقه تجربه و کار در حوزه روابط عمومی بانک مسکن را در کارنامه کاری خود دارد و به‌عنوان معاون اداره کل روابط عمومی مشغول به کار بوده که با حفظ سمت، مسوولیت برنامه‌ریزی و راهبری امور روابط عمومی بانک مسکن به وی سپرده شد.

443679