بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

با گذشت بیش از یک سال از ابلاغ دستورالعمل تفکیک حساب‌های تجاری از غیرتجاری، برخی افراد برای دور زدن قانون و مالیات ندادن در صدد برآمده‌اند تا انتقال وجه را ابتدا به صورت نامحسوس به حساب دیگران یا در قالب کارت به کارت انجام دهند.
در سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان بوشهر مطرح شد؛

افزایش134 درصدی وصول مطالبات ارزی و رشد 147 درصدی نسبت کفایت سرمایه بانک صنعت و معدن

دکتر خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: طبق آمار و گزارشات، وصول نقدی مطالبات ارزی در 9 ماهه نخست امسال، از رشد 134 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته برخوردار است و این امر مرهون تلاش همکاران در کمیته وصول مطالبات معوق و دیگر بخش های مرتبط می باشد.
وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: بانک مرکزی 120 هزار مورد افزایش سهمیه پرداخت وام ازدواج را به شبکه بانکی کشور ابلاغ کرده و اکنون نیز بیش از 100 هزار مورد افزایش ظرفیت پرداخت وام فرزندآوری از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده است.
انجام جراحی پیشرفته در بیمارستان تأمین‌اجتماعی خاتم الانبیاء(ص) گنبدکاووس؛

تخلیه دیسک با کمک انرژی کوانتوم

با استفاده از یک روش جراحی پیشرفته و با بهره‌گیری از انرژی کوانتوم، فشار‌های عصبی وارده به نخاع مردی 44 ساله که سبب اختلال و محدودیت حرکتی این بیمار شده بود؛ توسط تیم جراحی مغز و اعصاب بیمارستان تأمین‌اجتماعی خاتم‌الانبیاء (ص) گنبدکاووس، با موفقیت حذف شد.
رئیس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: مهاجرت از سیستم سنتی به سیستم‌های مبتنی بر داده در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام شد که افزایش مشتریان بانک یکی از دلایل این مهاجرت بود. همچنین ارائه خدمات ارزان‌قیمت باعث می‌شود متقاضیان دریافت چنین خدماتی افزایش پیدا کنند.