بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

تمامی مشتریان بانک آینده که دارای یکی از انواع سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز، سپرده بلندمدت شتاب و آینده‌ساز هستند، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه‌های پیشخوان مجازی abplus.ir و سمتا samta.ba24.ir یا در شعب این بانک، بر اساس میزانی که خود اعلام و توافق می‌کنند، بین ده تا چهارصدمیلیون ریال اعتبار با تضمین قابل‌قبول، معادل همان اعتبار درخواستی، دریافت کنند.
مدیر سیستم‌ ها و تطبیق مقررات بیمه کوثر:

گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015 تمدید شد

شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر و ممیزی نهایی مراقبتی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ۲۰۱۵:ISO9001 در شرکت، این گواهینامه را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات، برای چهارمین بار پیاپی تمدید کرد.

با تامین مالی بانک صنعت و معدن در استان فارس صورت گرفت؛

افتتاح طرح صنایع شیمیایی آبنوس

مراسم افتتاحیه طرح توسعه مجتمع شیمیایی آبنوس با حضور مجازی رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همزمان با افتتاح چندین طرح و به مناسبت روز صنعت و معدن و روز پایانی دهه صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.
مراسم افتتاحیه طرح توسعه مجتمع شیمیایی آبنوس با حضور مجازی رییس جمهوری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همزمان با افتتاح چندین طرح و به مناسبت روز صنعت و معدن و روز پایانی دهه صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.
عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی های بیمه ایران درهمایش بررسی عملکرد، انتخابات شورای راهبردی نمایندگان و تقدیر از نمایندگان برتر شعبه نمایشگاه که با حضور قاسم رمضان پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ستادی در محل باشگاه ایران زمین برگزار شد، گفت : نمایندگان شریک تجاری واستراتژیک ما هستند.
عباس مهرابی زیارانی مدیر کل سرمایه گذاری و امور مجامع شرکت در نشستی صمیمی در خصوص طرح تحول ، اقدامات ودستاوردهای مدیریت سرمایه گذاری در سال 1400 طی سخنانی اظهار داشت: بعد از استقرار تیم سرمایه گذاری در این مجموعه و با اجرای طرح تحول ، بهره مندی از مشاوره شورای سرمایه گذاری ، تلاش و برنامه ریزی کارکنان این مدیریت ، عملکرد بورسی شرکت سهامی بیمه ایران ، در سال ۱۴۰۰ و همچنین ۳ ماهه اول ۱۴۰۱ ، بازدهی مناسب تری نسبت به شاخص کل بورس داشت.
به‌منظور ارائه خدمات جامع‌تر، ایجاد ارتباطات دوسویه و فضای تعاملی بهتر برای کسب آگاهی از نیازها و خواسته‌های مشتریان و معرفی بهتر محصولات، صفحه جدید باشگاه مشتریان بانک پارسیان در اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/parsianbankclub راه‌اندازی شد.