کیفیت محصولات در بیمه کارآفرین فدای قیمت نشده است

یک خلا در حوزه بیمه های عمر وجود دارد که با ورود به حوزه بیمه امید بازنشستگی، اتفاقات خوبی درصنعت بیمه رقم خواهد خورد.
تصویر کیفیت محصولات در بیمه کارآفرین فدای قیمت نشده است

به گزارش سایت خبری پرسون، هفتمین پویش فناورانه" سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه"روزگذشته با حضورمجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی برگزار شد.

در پویش فناورانه این هفته صنعت بیمه از محصول بیمه امید بازنشستگی بیمه کارآفرین و سامانه کارآی شرکت دانش بنیان تدبیرهوشمند رونمایی شد.

"محمد حیدری"، ضمن تشکر از هیات عامل و مدیران فنی بیمه مرکزی به دلیل نگرش سازنده و مثبتی که بستر باز کسب و کار را فراهم کرده است، گفت: این نگرش تحول گرایانه باعث می شودکه شرکت های بیمه ای حرکت های جدیدی را انجام دهند.

وی، بیان کرد: درحال حاضر چهارمین سالی است که شرکت بیمه کارآفرین محصول بیمه عمرامید اندوخته دار را که برروی ریسک تمرکز کرده و پوشش های حوزه عمررا با کیفیت بالا پوشش می دهد، عرضه می کند.

مدیر عامل شرکت بیمه کارآفرین، با تاکید بر اینکه شرکت متبوع وی، همواره بر روی ارائه خدمات بیمه ای کیفی اصرار داشته است، افزود: در بیمه کارآفرین سعی شده تا برای حفظ بازار رقابتی، قیمت را کمینه نگه دارد و تمرکز و محوریت خود را روی کیفیت بگذاردکه درهیچکدام از محصولات شرکت، کیفیت فدای قیمت نشده است.

حیدری، خاطرنشان کرد که دغدغه اصلی شرکت در ارائه محصول بیمه امید بازنشستگی، قابل فهم بودن این محصول برای مشتریان بود که بیمه کارآفرین با اتکای به شبکه فروش بسیار حرفه ای و تخصصی خود در حوزه بیمه زندگی به این بازار ورود کرد.

در پویش فناورانه روز گذشته، "علیرضا حجتی"، معاون توسعه بازار و شبکه فروش، شرکت بیمه کارآفرین هم، گفت: یکی از دغدغه های شبکه فروش در فروش بیمه های زندگی، صدور بیمه نامه بود زیرا فرآیند صدور بیمه نامه عمر، فرآیندی بسیار پیچیده است.

وی، خاطرنشان کرد که درسال 97 این موضوع مطرح شد که آیا اصلا می شود فرآیند صدور بیمه عمر از صفر تا صد را به روش آنلاین انجام دادکه بعد از بررسی های انجام شده، اینکار انجام شد.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه کارآفرین، تصریح کرد که در سال 97، شعبه مجازی کارآفرین راه اندازی شد و برای تمامی نمایندگان شرکت، زیرساختی فراهم شد که از آن استفاده کنند و فرآیندهای صدورخود را انجام دهند.

حجتی، گفت: بعد از سه سال کار بی وقفه روی این وب سرویس و صدور 50 درصد بیمه نامه های عمر شرکت به صورت آنلاین توسط این شعبه مجازی هنوز با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی، اظهارکرد: در صنعت بیمه به دنبال شرکتی بودیم که بتواند در این زمینه به شرکت کارآفرین کمک کند و بهترین کاری که انجام دادیم کمک گرفتن از تیم جوانی بود که انرژی و توان زیادی دارند و شرکت هوشمند تدبیر فردا، تمامی کار این پروژه را برعهده گرفت و از سال 97 تا اکنون درحال به روز رسانی این وب سرویس هستیم.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، افزود: پتانسیل بسیار بالایی در حوزه بیمه های زندگی و فروش آنلاین در صنعت بیمه وجود دارد ولی باید شناسایی شده و روی آن سرمایه گذاری شود.

در ادامه،"پریا فدایی"، مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه کارآفرین، با طرح این پرسش که چرا محصول مستمری مادالعمر و با چه هدفی در بیمه کارآفرین طراحی شد ، پاسخ دادکه درمطالعات و تحقیقات بازار که درخصوص نیاز روز اقشار جامعه و خلاهای موجود یک موضوع بود که خیلی به آن برخورد می کردیم و آن موضوع سالخوردگی بود، زیرا کشور ایران با یک رشد فزاینده ای به سمت پدیده سالخوردگی جمعیت پیش می رود.

مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه کارآفرین، تصریح کرد: درآینده با مخاطبانی مواجه می شویم که دارای سنین بالا و درآمد بازنشستگی هستند که مکفی نیست و اینجا نقش و رسالت شرکت های بیمه بازرگانی پررنگ تر از قبل می شود که محصولاتی طراحی و به بازار عرضه کنند که افراد آینده نگر بتوانند از آن بهره ببرند.

فدایی، با بیان اینکه در طراحی محصول امید بازنشستگی کارآفرین، تمرکز و محوریت بردوموضوع اصلی بود، گفت: اولی اینکه این بیمه نامه تا حد امکان ساده باشد و دوم اینکه ارقام مستمری قابل قبولی برای آن در نظر گرفته شود.

وی،افزود:با همین رویکرد به عنوان یک محصول مستقل سعی کردیم که از چارچوب سازمان تامین اجتماعی الگو برداری کنیم و تا حد امکان هزینه های بیمه نامه کاهش داده شده است.

460727