بانک و بیمه

آخرین و مهمترین خبرهای بانکی و بیمه ای را در صفحه اقتصاد پرسون بخوانید.

بدین وسیله به استحضار کلیه صاحبان محترم سهام می رساند جلسه مجمع عمومی عادی سالانه سهام بانک کارآفرین در ساعت ۸:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۲ در محل مرکز همایش های بین المللی هتل ارم واقع در بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب روگذر شهید همت غرب، هتل بزرگ ارم برگزار می شود.
رییس کل اسبق بانک مرکزی در انتقاد به تخریب‌ها و تحلیل‌های رسانه‌های حامی دولت، گفت: خوب می‌دانند این تحلیل‌ها، نه روند اقتصاد و معیشت مردم را اصلاح می‌کند و نه نتیجه نظرسنجی‌ها را. بهتر است فکری برای کارآمدی دولت و جلب اعتماد مردم بکنند.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در جشن وصال و آئین گرامیداشت هفته ازدواج با توجه به جایگاه ازدواج در دین مبین اسلام و دیگر ادیان الهی گفت: راهکار خانواده ساز وکار مربوط به خودرا دارد و باید این امر معروف ترویج شود.
بانک سپه در راستای همراهی با سیاستهای دولت محترم و اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی، در خردادماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.

مدیر اداره ارزیابی سلامت بانکی بانک مرکزی با بیان اینکه برخی از بانکهای متخلف در ارائه وام های کلان به هیئت انتظامی بانکها معرفی شدند، گفت: پس از تذکر و ایجاد محدودیت، بانکهای خاطی در نهایت به هیئت انتظامی معرفی می شود.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: تسهیلاتی که بانک صنعت و معدن در دولت سیزدهم نسبت به سال مشابه قبل از آن ارائه کرده است ۴۲ درصد رشد داشته است و همچنین ضمانتنامه‌های اعطا شده نیز با رشد ۵۸ درصدی مواجه شد که نشان دهنده تحول ایجاد شده در یکسال اخیر است.
بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران به همراه جمعی از مدیران ستادی در قالب سه گروه کاری، با هدف بررسی استعدادهای بالقوه سرمایه‌گذاری، نظارت بر عملکرد شعب و باجه های بانکی روستایی، دیدار با همکاران و شرکت در جلسه شورای اداری، صبح پنجشنبه ۹ تیرماه ۱۳۰۱ به استان کرمانشاه سفر کردند.
مدیر امور بانکداری اسلامی بانک سینا گفت: : این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌‌های اجتماعی و کمک به فقرزدایی در جامعه، طرح‌های قرض الحسنه متعددی را به منظور حمایت از قشر آسیب‌پذیر جامعه اجرایی کرده‌ است.